اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۷۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

احتمال عفو مشروط جوانفکر

وکیل مدیر مسوول روزنامه ایران گفت: با توجه به اینکه موکلم نیمی از مدت محکومیت خود را سپری کرده است، هم‌اکنون این احتمال وجود دارد که با درخواست وی حکم عفو مشروط او صادر شود.

خبرگزاری ایلنا: وکیل مدیر مسوول روزنامه ایران گفت: با توجه به اینکه موکلم نیمی از مدت محکومیت خود را سپری کرده است، هم‌اکنون این احتمال وجود دارد که با درخواست وی حکم عفو مشروط او صادر شود.

قهرمان شجاعی وکیل مدافع علی اکبر جوانفکر تصریح کرد: بر اساس ماده ۳۸ قانون مجازات اسلامی اگر زندانی نیمی از محکومیت خود را سپری کند، بر اساس تقاضای شخص و موافقت دادگاه و با نداشتن شاکی خصوصی، احتمال عفو مشروط وجود دارد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون قرار درخواست عفو مشروط جوانفکر تنظیم شده است، گفت: این درخواست را به زندان و دادستان کل کشور تقدیم می‌کنم. وکیل مدافع مشاور مطبوعاتی رییس‌جمهور همچنین در خصوص میزان وثیقه‌ای که برای مرخصی ۵ روزه جوانفکر گذاشته شده است، عنوان کرد: میزان وثیقه بستگی به سمت و شخصیت افراد دارد در این مورد نیز سند ملکی به عنوان وثیقه گذاشته شده است.

البته در حال حاضر وثیقه‌ای پایین‌تر از ۳۰۰ میلیون تومان وجود ندارد. شجاعی تاکید کرد: میان بازداشت جوانفکر و خانواده هاشمی ارتباطی وجود نداشته و این دو مقولاتی جدا از یکدیگر هستند؛ ضمن اینکه همه افراد برای ما محترم هستند.

جوانفکر که از۵ مهرماه سال‌جاری بازداشت و روانه زندان اوین شده بود، چهارشنبه هفته گذشته برای مرخصی ۵ روزه از زندان آزاد و روز بعد به دلیل بیماری در بخش قلب بیمارستان آتیه تهران بستری شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج