اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۰۵۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نینتندو:‌ منتظر ویژگی‌های بیشترِ سوییچ باشید

هفته گذشته کنسول جدید نینتندو به صورت رسمی معرفی شد و ویژگی‌های از این کنسول نیز به نمایش گذاشته شد. اما اگر با وجود این ویژگی‌ها هنوز تحت تاثیر قرار نگرفته‌اید،‌ این پایان کار نخواهد بود...

وب سایت تک شات: هفته‌ی گذشته کنسول جدید نینتندو به صورت رسمی معرفی شد و ویژگی‌های از این کنسول نیز به نمایش گذاشته شد. اما اگر با وجود این ویژگی‌ها هنوز تحت تاثیر قرار نگرفته‌اید،‌ این پایان کار نخواهد بود چرا که نینتندو اعلام کرده است که در آینده ویژگی‌های جالبی از کنسول نینتندو سوییچ را به نمایش خواهد گذاشت.
نینتندو:‌ منتظر ویژگی‌های بیشترِ سوییچ باشید

یکی از اعضای کمپانی نینتندو اخیرا در مصاحبه‌ای با وال‌ استریت ژورنال اعلام کرده است که تنها بخشی از ویژگی‌های این کنسول به نمایش گذاشته شده است و در آینده‌ باید منتظر جزییات بیشتری از سوی نینتندو باشیم. همچنین بر اساس گزارشی که اوایل این هفته منتشر شد، نینتندو قصد دارد قیمت و جزییات سخت‌افزاری این کنسول را در سال ۲۰۱۷ اعلام کند.

با معرفی کنسول نینتندو سوییچ، ارزش سهام کمپانی نینتندو بیش از یک میلیارد دلار افزایش پیدا کرد اما با گذشت چند روز قیمت هر سهم این کمپانی ۶/۵ درصد کاهش داشته است. برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که کنسول نینتندو سوییچ نمی‌تواند مخاطبان زیادی را جذب کند و همین عامل را دلیل اصلی کاهش ارزش سهام نینتندو می‌دانند. در سال ۲۰۱۱ نیز با معرفی کنسول Wii U ارزش سهام نینتندو ۵ درصد کاهش پیدا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج