اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۶۴۱۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

قرقیزستان: مشتاقانه منتظر روحانی هستیم

وزیر خارجه قرقیزستان با ابراز خرسندی از گسترش مناسبات با ایران به ویژه در سه سال اخیر گفت: مشتاقانه منتظر سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به بیشکک هستیم و این سفر را برای ایجاد تحرک در روابط دو کشور بسیار مهم می‌دانیم.

خبرگزاری فارس: «ابراهیم رحیم‌پور» معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی در قرقیزستان به سر می‌برد، با «ارلان عبدلدایف» وزیر امور خارجه این کشور دیدار کرد.

رحیم‌پور در این ملاقات ضمن ارزیابی مثبت از روند رو به گسترش مناسبات دوستانه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قرقیزستان، اظهار داشت: در دوران پسابرجام، فرصت مناسبی برای گسترش روابط دو کشور به ویژه در زمینه‌های اقتصادی فراهم آمده است و ما آماده‌ایم از این فرصت استفاده کنیم.

وزیر خارجه قرقیزستان نیز با ابراز خرسندی از گسترش مناسبات دو کشور به ویژه طی سه سال اخیر اظهار داشت: مشتاقانه منتظر سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به بیشکک هستیم و این سفر را برای ایجاد تحرک در روابط دو کشور بسیار مهم می‌دانیم.

«ارلان عبدلدایف» گسترش روابط دو کشور در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، منطقه‌ای و بین‌المللی را محور اصلی سیاست کشورش در قبال جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تأکید کرد: همکاری‌های دو کشور در عرصه مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی در این ملاقات در خصوص عضویت کشورمان در سازمان همکاری شانگهای نیز اظهار داشت: معتقدیم عضویت دائم ایران در سازمان شانگهای توانمندی و کارآیی آن را افزایش خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با هرچی درپیت در ارتباطیم...!

    • بدون نام

      واقعاگفتیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج