adexo3
۴۱۷۵۷۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

پرچم‌دار جدید هواوی معرفی شد

همان‌طور که از قبل اعلام شده بود، شرکت هواوی پرچم‌دار جدید خودش را با نام «میت ۹» (Mate ۹) معرفی کرد. تلفن همراه هوشمندی که از نظر ظاهر همه‌ی علاقه‌مندان را مجذوب خودش می‌کند. این گوشی از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: همان‌طور که از قبل اعلام شده بود، شرکت هواوی پرچم‌دار جدید خودش را با نام «میت ۹» (Mate ۹) معرفی کرد. تلفن همراه هوشمندی که از نظر ظاهر همه‌ی علاقه‌مندان را مجذوب خودش می‌کند. این گوشی از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.
پرچم‌دار جدید هواوی معرفی شد

دوربین

همان‌طور که از قبل مشخص شده بود، دوربین این گوشی با همکاری شرکت لایکا ساخته شده است. شرکت لایکا از جمله تولیدکننده‌های بزرگ دوربین در دنیا به حساب می‌آید که قبلا دوربین‌های گوشی P۹ را هم ساخته بود.

روی گوشی میت ۹ از دو دوربین پشت استفاده شده است. دوربین اول لنز ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین دوم هم لنز ۱۲ مگاپیکسلی دارد که می‌توانند رنگ بیشتر و عمق میدان بیشتری را پیش روی کاربران و علاقه‌مندان به عکاسی قرار دهند. این دوربین دوتایی به سنسور لرزشگیر اپتیکی مجهز شده و توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را دارد. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به قابلیت جدیدی با نام Hybrid Zoom اشاره کرد که در واقع همان زوم لیزری است.

سخت افزار

درکنار یک دوربین خوب، شرکت هواوی میت ۹ را با سخت افزار قابل قبولی راهی بازار می‌کند. همان‌طور که انتظار داشتیم این تلفن همراه هوشمند با تراشه‌ی Kirin ۹۶۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تراشه‌ای که از چهار هسته‌ی Cortex-A۷۳ با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و ۴ پردازنده‌ی Cortex A۵۳ با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز بهره می برد و تراشه‌ی گرافیکی Mali G۷۱ Mp۸ را در خودش قرار داده است. همچنین یک پردازنده‌ی کمکی i۶ برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده تا بتوان با آن مضامین واقعیت مجازی را هم مشاهده کرد. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی جزو اولین محصولاتی به حساب می‌آید که با پلتفرم Daydream VR گوگل سازگار خواهد بود.

از دیگر مشخصات سخت افزاری میت ۹ می‌توانیم به وجود ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کنیم. این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای Mate ۹ در نظر گرفته شده که برای انواع و اقسام کارهای روزانه مناسب است و به نظر می‌رسد که می‌تواند بیش از یک روز گوشی را روشن نگه دارد. باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول از صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد و از اندروید ۷٫۰ برخوردار است که قابلیت‌های مختلفی برای مصرف بهینه‌ی باتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هواوی به این موضوع اشاره کرده که گوشی جدید از تکنولوژی شارژ سریع بهره می‌برد که می‌تواند کل ظرفیت باتری را در ۱ ساعت شارژ کند.

همان‌طور که گفتیم اندروید ۷٫۰ روی این گوشی نصب شده که البته شرکت هواوی رابط کاربری Emotion UI ۵.۰ را روی آن نصب کرده است. کاربران می‌توانند سنسور تشخیص اثر انگشت را شخصی‌سازی کنند تا بتوانند کارهای مختلفی با آن انجام دهند.

گوشی Mate ۹ در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، طلایی، قهوه‌ای و سفید با قیمت ۶۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این تلفن همراه هوشمند را مشاهده کنید:
پرچم‌دار جدید هواوی معرفی شد
پرچم‌دار جدید هواوی معرفی شد
پرچم‌دار جدید هواوی معرفی شد
پرچم‌دار جدید هواوی معرفی شد
پرچم‌دار جدید هواوی معرفی شد
پرچم‌دار جدید هواوی معرفی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج