adexo3
۴۱۸۷۱۳
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

رهایی ۴۲۰۰ نفر از خودکشی در سال گذشته

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اورژانس اجتماعی نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد به طوری که طی سال گذشته با ارائه خدمات اورژانس اجتماعی، ۴۲۰۰ فرد از خودکشی رهایی یافتند.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اورژانس اجتماعی نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد به طوری که طی سال گذشته با ارائه خدمات اورژانس اجتماعی، ۴۲۰۰ فرد از خودکشی رهایی یافتند.

انوشیروان محسنی بندپی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی بزرگترین شبکه اجتماعی کشور است، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹۷ شهر کشور از اورژانس اجتماعی برخوردار و ۱۴۰ شهرستان بالای ۵۰ هزار نفر نیز در نوبت راه‌اندازی پایگاه اورژانس اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد، تصریح کرد: برخی استان‌های کشور از فرصت‌های برابر برخوردار نیستند و در مسایل آسیب‌های اجتماعی نیز برخی از انسان‌ها در مسیر زندگی به دلایل مختلف از فرصت‌های نابرابر برخوردار می‌شوند که نیازمند توجه ویژه و خدمات تخصصی هستند تا از این وضعیت پیش آمده خود را به درجه بالاتری از توانمندی برسانند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه تخصصی‌ترین نهادی که در زمینه رفع مشکلات جامعه آسیب دیده ایفای نقش می‌کند سازمان بهزیستی است، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید سه رویکرد در سازمان بهزیستی پررنگ شده که پیشگیری از بروز و شیوع معلولیت‌ها، استاندارد کردن خدمات، استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد جزو این رویکردها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی از نیروی انسانی متخصص برخوردار است، گفت: با اجباری کردن غربالگری ژنتیک در ازدواج، در راستای جلوگیری از تولد فرزند معلول اقدام کرده‌ایم که نتایج خوبی در این زمینه حاصل شده است.

محسنی بندپی با بیان اینکه آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش فرزندپروری از فعالیت‌های بهزیستی است، عنوان کرد: ۳۹۰۰ مدرس در بحث ازدواج با سازمان بهزیستی همکاری می‌کنند که این امر نشان از توانایی‌های بهزیستی است.

در پایان از زحمات "غلام‌عباس عزیزی"، مدیرکل سابق بهزیستی خراسان‌جنوبی قدردانی و "علی عرب‌نژاد" به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی خراسان‌جنوبی منصوب شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وطندوس

      نترسید فردا پسفردا خودکشی میکنن البته برا شماها باکی نیست وربطی نداره!! هشتادمیلیون هم بمیرن باکی نیست از افغانستان جایگزین کرده و میکنید!!!!!!!!! ولی جواب معصیت ومعیشت الهی رو چه میدید؟

    • بدون نام

      دمت گرم وطندوست

    • بدون نام

      مگه برا شما هم اهمییتی داره....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج