اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۹۷۶۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

«آن هاتاوی» در یک فیلم هیولایی

در فیلم جدید «Colossal» که در فستیوال چندی پیش تورنتوی کانادا اکران شد و بزودی در سطح جهان به نمایش عمومی در می آید، یکبار دیگر یک هیولای مخوف که بی شباهت به ماری عظیم نیست، ظهور می کند و خرابی ها و کشتار فراوانی را موجب می شود.

روزنامه بانی فیلم: در فیلم جدید «Colossal» که در فستیوال چندی پیش تورنتوی کانادا اکران شد و بزودی در سطح جهان به نمایش عمومی در می آید، یکبار دیگر یک هیولای مخوف که بی شباهت به ماری عظیم نیست، ظهور می کند و خرابی ها و کشتار فراوانی را موجب می شود. اتفاقات در سئول پایتخت کره جنوبی روی می دهد و در نتیجه بینندگان بی اختیار به یاد «گودزیلا» می افتند که داستان هایش خلق شده توسط ژاپنی ها است و از ۷۰ سال پیش در صنعت سینما می فروشد. بازیگر اصلی «Colossal» «آن هاتاوی» آمریکایی است و او در نقش گلوریا ایفاگر رل زنی است که پس از جدایی از همسرش گذارش از بد اقبالی به سئول می افتد غافل از اینکه مار عظیم مخوف هم در آنجا سر برآورده است.
«آن هاتاوی» در یک فیلم هیولایی
این فیلم را کانادایی ها ساخته اند ولی کارگردانش ناچو ویگا لوندوی اسپانیایی است. از همه جالب تر حضور «آن هاتاوی» در این فیلم است و آن هم به این سبب که وی معمولاً در فیلم های رمانتیک و خانوادگی- اجتماعی شرکت می کند و خوراک و متاع مناسبی برای کارهای اکشن و پر حادثه تلقی نشده است و به درست یا غلط این باور وجود دارد که استفاده از او در فیلم های پرماجرا و اکشن فضایی و هیولایی تدبیر غلطی است. آن هاتاوی البته در فیلم هایی از آن دست که گفتیم حضور یافته و با کار در این زمینه ها ناآشنا نیست اما ماندگارترین فیلم های او در ۱۰، ۱۲ سالی که از ظهور وی در سطح اول سینما می گذرد، کارهای کمدی- رمانتیک و فیلم هایی بوده اند که وی در زمینه های عاطفی و یا کمدی های ملایم بازی کرده است.

آن هاتاوی حتی در فیلم های موزیکال هم حضوری خوش داشته و این خبر از تنوع کارایی های او و منحصر و محدود نبودن وی به ژانرها و گونه های خاص و وسعت توانایی های وی می دهد ولی در عین حال می شد در «Colossal» از ترکیب های بازیگری بهتری استفاده کرد و به فردی به جز هاتاوی هم روی آورد که هر چند در ارائه لایه های اجتماعی و رمانتیک کاراکتر خود در این فیلم موفق است اما خصلت ها و رفتارهای او با فیلمی که یک هیولا حادثه ساز اصلی آن است، غریبه نشان می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج