اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۷۳۶۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«خواب تلخ» هنوز می‌فروشد و به شبکه ویدئویی نمی‌آید

محسن امیر یوسفی کارگردان فیلم «خواب تلخ» که به تازگی توانسته مجوز نمایش خانگی این فیلم را دریافت کند، به ما می‌گوید به دلیل استقبال مخاطبان از این فیلم در سینماهای گروه هنر و تجربه، فعلا قصد عرضه این فیلم در شبکه نمایش خانگی را ندارد.

وب سایت آی سینما: محسن امیر یوسفی کارگردان فیلم «خواب تلخ» که به تازگی توانسته مجوز نمایش خانگی این فیلم را دریافت کند، به ما می‌گوید به دلیل استقبال مخاطبان از این فیلم در سینماهای گروه هنر و تجربه، فعلا قصد عرضه این فیلم در شبکه نمایش خانگی را ندارد. او همچنین به این نکته هم اشاره می‌کند که فروش «خواب تلخ» در سینماهای هنر و تجربه بدون هیچ‌گونه تبلیغات تلویزیونی و شهری رخ داد و این فیلم تنها با ساخت یک تیزر جذاب توانست بسیاری از مخاطبان را به سالن‌های سینمایی بکشاند.
«خواب تلخ» هنوز می‌فروشد و به شبکه ویدئویی نمی‌آید

شورای پروانه نمایش شبکه نمایش خانگی، امروز از صدور مجوز ۲ فیلم «دختر» و «خواب تلخ» برای عرضه در این رسانه خبر داد. فیلم «خواب تلخ» به کارگردانی محسن امیر یوسفی، سال گذشته بعد از ۱۲ سال از ساخت آن، در گروه هنر و تجربه به نمایش درآمد و توانست به فروش بسیار بالایی نسبت به سایر فیلم‌های این گروه سینمایی دست یابد.

محسن امیر یوسفی کارگردان و تهیه کننده «خواب تلخ» درباره توزیع این فیلم در شبکه نمایش خانگی به ما گفت:« فیلم «خواب تلخ» همچنان در گروه «هنر و تجربه» به نمایش درمی‌آید و اتفاقا بعد از گذشت یک سال مخاطبان هنوز از این فیلم استقبال خوبی می‌کنند و به همین دلیل ما قصد نداریم فعلا «خواب تلخ» را به شبکه نمایش خانگی بفرستیم، چون پخش این فیلم بر عهده بنده و موسسه رسانه‌های تصویری است.»

امیر یوسفی درباره زمان پایان اکران فیلم «خواب تلخ» در گروه هنر و تجربه گفت: «این فیلم به احتمال زیاد تا عید نوروز در گروه «هنر و تجربه» به اکران خود ادامه خواهد داد و ما قصد داریم، برای سال آینده و به شکل متفاوت این فیلم را در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهیم کرد، چون وقتی فیلمی بعد از دوازده سال مجوز اکران می‌گیرد، برای عرضه آن در شبکه خانگی انگیزه بسیار بالایی به وجود خواهد آمد، تا «خواب تلخ» با پکیج متفاوت نسبت به سایر فیلم‌ها برای کسانی که این فیلم را در سینماها ندیده‌اند، عرضه شود.»

اما فروش بالا و استقبال مخاطبان از فیلم «خواب تلخ» در سال گذشته، بسیاری از مخاطبان سینمای هنر و تجربه و اصحاب رسانه را غافلگیر کرد. این فیلم با توجه به این‌که بازیگر چهره‌ای نداشت، سال گذشته توانست به عنوان پرفروش‌ترین فیلم گروه هنر و تجربه لقب بگیرد. محسن امیر یوسفی درباره با فروش این فیلم که از ساخت آن نزدیک به دوازده سال می‌گذرد، می‌گوید: «به عقیده بسیاری از کارشناسان پخش و اکران فیلم‌ها،‌ «خواب تلخ» در زمان نمایش توانست به فروش بسیار بالایی دست یابد. این فیلم با توجه به اینکه زمان زیادی از ساختش می‌گذشت و از بازیگران معروف هم بهره نمی‌برد، توانست با استقبال مخاطبان مواجه شود و این استقبال تماشاگران حتی من را هم غافلگیر کرد. چون هیچ تبلیغات تلویزیونی و یا شهری نداشت و تنها راه ما برای تبلیغ «خواب تلخ» ساخت آن تیزر معروفی بود که اسفندیار بعد از دوازده سال از گور بلند می‌شود تا فیلمی را که در آن بازی کرده است، در سینماها ببیند.»

همچنین از امیر یوسفی در مورد آخرین وضعیت اکران «آشغال‌های دوست داشتنی» هم پرسیدیم که او در پاسخ گفت: «ما اگر بتوانیم در زمینه اکران «آشغال‌های دوست داشتنی» به کلمه اکران و یا نمایش نزدیک شویم، حاضریم هرگونه که می‌شود این فیلم را برای مخاطبان نمایش دهیم، حال می‌خواهد در گروه هنر و تجربه باشد، یا در اکران عمومی و شبکه نمایش خانگی!»

این کارگردان در پایان و در پاسخ به این‌که آیا قصد ساخت فیلم جدیدی را ندارد؟ گفت:« ما که هر فیلمی می‌سازیم به سرنوشت‌های عجیبی دچار می‌شود و به همین علت فعلا قصد ندارم فیلم جدیدی را جلوی دوربین ببرم اما حالا باید ببینیم که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج