adexo3
۴۲۸۶۸۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اد‌ی ردمين: هنوز هم با ترس‌هایم زندگی می‌کنم

فيلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» كه اکران آن از هفته‌‌ی پيش با بازي اد‌ی ردمين شروع شده است، توانسته به فروش قابل قبولي دست پيدا كند و توانايي بازيگري ردمين را بيشتر از گذشته به رخ بكشد.

وب سایت فیلم نت نیوز: فيلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» كه اکران آن از هفته‌‌ی پيش با بازي اد‌ی ردمين شروع شده است، توانسته به فروش قابل قبولي دست پيدا كند و توانايي بازيگري ردمين را بيشتر از گذشته به رخ بكشد.
اد‌ی ردمين: هنوز هم با ترس‌هایم زندگی می‌کنم

ادی ردمین ۳۴ ساله که در سال ۲۰۱۴ به خاطر بازی در نقش استیون هاوکینگ موفق به دریافت اسکار شد، در جدیدترین گفت‌وگویش نسبت به جایگاه خودش در سینما ابراز نگرانی کرده است. به نظر می‌رسد جوایز و افتخارات مختلف هم نتوانسته کاری کند او دیگر نسبت به توانایی‌های بازیگری‌اش مطمئن باشد.

ردمین در مصاحبه‌اش درباره‌ی این واهمه‌ها می‌­گوید:«این ترس و وحشت همیشه هست. همین ترس از دست‌دادن موقعیت است که آدم را وادار می‌کند سخت‌تر کار کند. جایزه گرفتن واقعا چیز شگفت‌انگیزی است و حس فوق‌العاده‌ای به آدم می­‌دهد. ولی این فکر که چطور می‌شد بهتر از این کار کرد با جایزه گرفتن از بین نمی‌رود».

ادی ردمین اولین انتخاب برای بازی در نقش نیوت اسکمندر در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» بوده که قرار است مجموعه‌ای فرعی در دنیای «هری پاتر» باشد. اما با این که اولویت اول بودن به او انگیزه‌ی مضاعفی برای بازی داده، همزمان ترسی را در او ایجاد کرده بود که نگرانش می‌کرد مبادا نتواند به‌خوبی از پس این ‌کار برآید: «اول هیجان‌زده می‌شوید و بعد حس‌های پارانویید سراغتان می‌آید. با خودتان فکر می‌کنید نکند همان روز اول عذرم را بخواهند؟ من مطمئن بودم که از این کار اخراجم می‌کنند. بازیگران عصبی این‌طوری کار می‌کنند دیگر!». او همچنین اضافه می‌کند که گاهی اوقات این استرس و عصبیت کمک می‌کند که انرژی بیشتری روی اجراهایش بگذارد و احساساتش را راحت‌تر بروز دهد.

یکی از مولفه‌هایی که در «جانوران شگفت‌انگیز» برای او چالش‌برانگیز به‌ حساب می‌آمده، کار مقابل پرده‌ی سبز بوده است؛ جایی که باید تظاهر می‌کرد با موجوداتی تخیلی تعامل دارد که بعدها با استفاده از گرافیک‌های کامپیوتری به تصویر اضافه می‌شدند. «ردمین» با اشاره به اینکه بعضی وقت‌ها در متروی لندن تمرین تعامل با موجوداتی خیالی را می‌کرده، می‌گوید: «من در کار با پرده‌ی سبز عملا ناتوانم. قوه‌ی تخیل مزخرفی دارم و رابطه‌ی کاراکترم با موجودات عجیب‌وغریبش اصلی‌ترین مؤلفه‌ی فیلم است. پس برای تمرین توی مترو می‌نشستم و برای خودم تصور می‌کردم دارم با یکی از این موجودات حرف می‌زنم، و بعد می‌فهمیدم ملت دارند بهم نگاه می‌کنند!».

اکران «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» از این هفته آغازشده و توانسته با فروش هفته‌ی اول ۷۵ میلیون دلاری بار دیگر موفقیت دنیای جادویی«هری پاتر» را تکرار کند. ردمین فیلم انیمیشن استاپ موشنی Early Man را هم در نوبت اکران دارد و نسبت به چند سال پیش محبوبیت و موفقیت بسیار بیشتری در حرفه‌اش به دست آورده است. هر چند به نظر می‌رسد خودش خیلی در مورد آن به اطمینان نرسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج