۴۲۸۳۸۱
۱ نظر
۵۰۴۱
۱ نظر
۵۰۴۱
پ

«مردگان متحرک» سینمایی می شود

سریال پرطرفدار «مردگان متحرک» (The Walking Dead) هر هفته میلیون‌ها بیننده را پای گیرنده‌های تلویزیون می‌کشاند.

وب‌سایت تک شات: سریال پرطرفدار «مردگان متحرک» (The Walking Dead) هر هفته میلیون‌ها بیننده را پای گیرنده‌های تلویزیون می‌کشاند. در عین حال، سازندگان این مجموعه تلویزیونی موفق، اندیشه‌هایی فراتر از آن را در ذهن می‌پرورانند.

به تازگی، اسکات ام. گیمپل (نویسنده این سریال) در مصاحبه با وب سایت Comicbook.com، توضیحاتی را در مورد پروژه تولید فیلم سینمایی «مردگان متحرک» ارائه کرده است.
«مردگان متحرک» سینمایی می شود
اسکات ام. گیمپل در پاسخ به سوال مربوط به احتمال تولید فیلم سینمایی «مردگان متحرک» چنین می‌گوید:
این سوال هر از چند گاهی از ما پرسیده می‌شود. من مطمئنم که یک روز این فیلم ساخته خواهد شد. من فکر می‌کنم که این فیلم، فوق‌العاده از کار در خواهد آمد.

گیمپل با شوخ طبعی در مورد چند تن از بازیگران احتمالی این فیلم به گمانه زنی پرداخت:
احتمالاً ویلیام شاتنر در نقش ریک بازی خواهد کرد و ادوارد جیمز آلموس نقش دریل را برعهده خواهد داشت. شاید متیو فاکس هم نقش فرماندار را بازی کند.

حتی اگر فیلم سینمایی «مردگان متحرک» ساخته شود، نمایش آن در سینماها تا مدتی به تعویق خواهد افتاد. چندی پیش، قرارداد تولید فصل هشتم این سریال تمدید شد، در حالیکه فصل هفتم آن در سال میلادی آینده به پایان خواهد رسید.

در ابتدای ماه جاری میلادی، رابرت کرکمن خالق کتاب‌های کمیک «مردگان متحرک» اعلام کرد که هیچ یک از دست اندرکاران این سریال از جزئیات پایان داستان آن خبر ندارند. او در این باره به هفته نامه Entertainment گفت:

سازندگان سریال «مردگان متحرک» به هیچ عنوان از سناریوی انتهایی آن اطلاع ندارند. هیچ تضمینی هم وجود ندارد که داستان سریال دقیقاً براساس کتاب‌های کمیک «مردگان متحرک» پیش برود. آنها کوچکترین اطلاعی از رویدادهای آینده این سریال ندارند. من این موضوع را به فال نیک می‌گیرم و این را بعنوان سندی بر اطمینان شبکه AMC از عملکرد خودم تلقی می‌کنم.

کرکمن در ادامه صحبت‌های خود می‌افزاید:
در شرایط فعلی گمان می‌کنم که کتاب‌های کمیک «مردگان متحرک» مجموعه‌ای از رویدادهای فصل‌های آینده این سریال را روایت خواهد کرد. از اینکه می‌دانم سناریوی انتهایی این سریال به انتخاب من بستگی دارد، احساس جالبی به من دست می‌دهد.
نمایش فصل هفتم سریال «مردگان متحرک» از ماه اکتبر آغاز شد. قسمت اول فصل هفتم این سریال حاوی سکانس‌هایی خشونت آمیز و جنجال برانگیز بود. با این حال، بیش از 20 میلیون نفر این قسمت را از شبکه AMC تماشا کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی رحیمی

      بی نظیره این سریال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج