اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۲۴۵۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قاسمی در بیانیه‌ای به‌مناسبت تشییع شهدای فاجعه تروریستی حله در خوزستان عنوان کرد:

مصمم تر شدن ایران برای مبارزه با تروریسم

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به پذیرش بی‌شرمانه مسئولیت جنایت خونین حله توسط تروریسم تکفیری گفت: عزم دولت و ملت ایران برای مبارزه‌ای مستمر و بی‌امان با این بداندیشان منحط و درمان‌ناپذیر مصمم‌تر از پیش خواهد بود.

خبرگزاری فارس: بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه کشورمان در بیانیه‌ای به‌مناسبت تشییع شهدای فاجعه تروریستی حله در خوزستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه حله عراق که منجر به شهادت ده‌ها تن از زائران اربعین حسینی (ع)، به ویژه تعداد کثیری از هموطنان مقاوم و شهیدپرور خوزستان شد، ضمن عرض تسلیت مجدد به ملت ایران، مردم غیور خوزستان و تمام بازماندگان قربانیان این جنایت هولناک تصریح کرد: تروریسم تکفیری در ادامه تلاش‌های ننگین و ضدبشری خود، این بار زائران اربعین را بی‌رحمانه آماج حمله شوم و دهشتناک خود قرار دادند و با پذیرش بی‌شرمانه مسئولیت این جنایت خونین، عزم دولت و تمام آحاد ملت ایران را برای مبارزه‌ای مستمر و بی‌امان با این بداندیشان منحط و درمان‌ناپذیر را مصمم‌تر از پیش خواهند دید.


سخنگوی وزارت امور خارجه در بخش دیگری از بیانیه خود خاطرنشان کرد: حامیان، آمران و عاملان تروریسم بیدادگر و افسارگسیخته کنونی به خوبی می‌دانند که با هوشیاری تمام ملت‌های بیدار منطقه سرنوشت شومناکی در انتظار آنان خواهد بود و بدانند اینگونه اقدامات بی‌خردانه و کینه‌ورزی‌ها فرجامی برای این خون آشامان نخواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج