اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۴۱۵۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مایکروسافت و فروش اطلاعات کاربران

مایکروسافت با شرکتی به نام FireEye یک قرارداد همکاری منعقد کرده است تا اطلاعات مربوط به فعالیت کاربران در سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را به کمک آن به مراکز امنیتی بفروشد.

وب سایت سایبربان: مایکروسافت پیش‌ازاین اعلام کرده بود آخرین نسخه از سیستم‌عامل آن حجم بیشتری از داده‌های مربوط به هر رایانه شخصی را در خود نگه می‌دارد.
مایکروسافت و فروش اطلاعات کاربران

مایکروسافت با شرکتی به نام FireEye یک قرارداد همکاری منعقد کرده است تا اطلاعات مربوط به فعالیت کاربران در سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را به کمک آن به مراکز امنیتی بفروشد.

خبرگزاری استرالیایی ARN در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد قرارداد میان مایکروسافت و FireEye منعقدشده است و بر اساس آن اطلاعات مربوط به هر کاربر در سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ ردیابی می‌شود.

در این گزارش آمده است که سیستم امنیتی Windows Defender ابزارهای شرکت iSIGHT Intelligence را به‌صورت مخفیانه در خود جا داده است و شرکت FireEye قصد دارد از راه دور به این اطلاعات در هر رایانه شخصی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ دسترسی داشته باشد.

شرکت مایکروسافت از داده‌های مربوط به فعالیت کاربران در ویندوز ۱۰ استفاده می‌کند تا مشکلات امنیتی سیستم‌عامل را شناسایی کند و از این طریق بتواند اختلالات پیش‌آمده را به‌راحتی حل کند. این فرآیند در ظاهر خوب به نظر می‌رسد.

مایکروسافت پیش‌ازاین اعلام کرده بود آخرین نسخه از سیستم‌عامل آن حجم بیشتری از داده‌های مربوط به هر رایانه شخصی را در خود نگه می‌دارد تا از این طریق ایمنی بیشتری برقرار شود.

باوجوداینکه مایکروسافت بارها اعلام کرده است اطلاعات شخصی کاربران در این فرآیند به‌ندرت ذخیره می‌شوند و حریم شخصی کاربران زیرپا گذاشته نمی‌شود، ولی هم‌اکنون منابع آگاه گزارش دادند که غول نرم‌افزاری جهان داده‌های مربوط به هر رایانه مبتنی بر ویندوز ۱۰ را به شرکت‌های امنیتی می‌فروشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج