اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۳۰۶۶
۱ نظر
۵۰۲۹
۱ نظر
۵۰۲۹
پ

کنسرت «میثم ابراهیمی» در سالن میلاد

«میثم ابراهیمی» در اولین تجربه حضور خود در جشنواره موسیقی فجر، شامگاه امروز (دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت

وب سایت موسیقی ما: «میثم ابراهیمی» در اولین تجربه حضور خود در جشنواره موسیقی فجر، شامگاه امروز (دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت
کنسرت «میثم ابراهیمی» در سالن میلاد

میثم ابراهیمی این اجرا را با قطعه «منو نگاه نکن» آغاز کرد و در ادامه «یه جور خاص» و «حس تو» را خواند و پس از آن گفت: «خیلی خوشحالم که قطعاتی که برای خدا خوانده‌ام مورد توجه شما قرار گرفته است.»

سپس قطعه «خسته‌م» با هم‌خوانی قابل توجه حضار اجرا شد و پس از آن ابراهیمی آخرین قطعه منتشرشده‌اش که «نفس عمیق» نام داشت را اجرا کرد و گفت: «این قطعه یکی از قطعات آلبوم جدیدم است. این آلبوم بهمن‌ماه امسال منتشر می‌شود و امیدوارم مورد توجهتان قرار بگیرد و خاطرات زیبایی با آن بسازید.»
کنسرت «میثم ابراهیمی» در سالن میلاد

میثم ابراهیمی در ادامه با گفتن این جمله که «امیدوارم در زندگی مجبور نشوید از کسی خواهش کنید!»، قطعه «خواهش» را خواند. او سپس قسمت‌هایی از قطعه «عشقم» که یکی دیگر از قطعات آلبوم جدید این خواننده است را برای حضار خواند.

قطعه «چشمامو بستم» با مطلع «یکی همیشه هست که عاشق منه...» از جمله معروف‌ترین قطعات میثم ابراهیمی است که با استقبال و هم‌خوانی حاضرین در سالن به اجرا درآمد.
کنسرت «میثم ابراهیمی» در سالن میلاد

«ستاره بارون»، «خودتم می‌دونی»، «خاطره»، «شاید عاشقشم»، «جدایی»، «خواب»، «عشق» و «تکرار» دیگر قطعات کنسرت ۲۷ دی‌ماه بودند. این خواننده در پایان اجرا، به درخواست حضار قطعه «یه جور خاص» را یک بار دیگر اجرا کرد.

چینش قطعات این کنسرت به نوعی بود که انرژی حاضرین در سالن در تمامی لحظات آن حفظ شود و فضای هیجان‌انگیزی بر اجرا حاکم باشد. او همچنین تلاش کرد تا کمتر سخن بگوید و بیشتر به اجرای قطعات برای حضار بپردازد.
کنسرت «میثم ابراهیمی» در سالن میلاد

گروه میثم ابراهیمی در این کنسرت را عماد لاریجانی (رهبر ارکستر، نوازنده پیانو و کیبورد)، علی پناهیان (درامز)، امین قیاسی (پرکاشن)، حامد حمیدی (گیتار کلاسیک)، علی حقیقی (گیتار الکتریک)، پیمان محبت‌پور (کیبورد)، کیوان فرشیدنیا (گیتار باس)، احسان رنجور (ویولن) و تشکیل می‌دادند که در بخشی از کنسرت همراه با تک‌نوازی معرفی شدند. «علیرضا نصیری» مدیریت این گروه را بر عهده داشت و «رضا کلهر» به عنوان صدابردار اختصاصی گروه در این کنسرت حضور پیدا کرد.

«اشوان» که قرار است در سانس بعدی به اجرای برنامه بپردازد همراه با «رسول ترابی»، به تماشای کنسرت میثم ابراهیمی نشست.
کنسرت «میثم ابراهیمی» در سالن میلاد
کنسرت «میثم ابراهیمی» در سالن میلاد
کنسرت «میثم ابراهیمی» در سالن میلاد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش بحال هر کی ک رفته کنسرت میثم ابراهیمی واقعا صداش عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج