adexo3
۴۷۲۲۳۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مریم دوستی: به سینمای حاتمی کیا علاقمندم

من به سینمای حاتمی کیا علاقمندم و امیدوارم قدم های بعدی را محکم تر بردارم.

باشگاه خبرنگاران جوان: نشست خبری فیلم «دریاچه ماهی» با حضور مجتبی پیرزاده بازیگر، مصطفی رستگاری فیلمنامه نویس، آرش معیریان تدوینگر، مریم دوستی کارگردان،سعید سعدی تهیه کننده، حدیثه تهرانی بازیگر، مرتضی خان محمدی مدیر فیلمبرداری برگزار شد. نکته قابل توجه حضور نداشتن لاله و ستاره اسکندری در نشست خبری بود.

مریم دوستی کارگردان فیلم گفت: با گروهی بسیار حرفه ای این کار را پیش بردیم و خوشحالم که در بین شما فیلم را دیدم و با شما نقد می کنیم.

وی ادامه داد: من در فیلمسازی عجله نکردم و سعی کردم محترمانه تر و بادقت بیشتری قدم اولم را بردارم و از ابتدا تا پایان ساخت سه سال طول کشید.

دوستی در خصوص حضور نداشتن فیلم در بخش مسابقه تصریح کرد: این که فیلم در بخش مسابقه نیست را باید از هیات انتخاب پرسید. خیلی فروتنی میکنم چراکه فیلم های بدتری در این سه روز دیدم.

وی با اشاره به موضوع فیلم اظهار داشت: قرار نبود اتفاق خاصی در فیلم بیفتد و سعی کردم که سبک فیلمسازی ام را به ثبت برسانم. من بهسینمای حاتمی کیا علاقه مندم و این بسیار طبیعی است. امیدوارم قدم های بعدی را محکمتر در این راه بردارم.

رستگاری نویسنده فیلم نیز عنوان کرد:سعی کردم با نگاهی متفاوت و گذشت سه دهه به این فیلم نگاه کنم و امیدوارم موفق بوده باشد.

وی ادامه داد: در فیلمنامه از کسی تاثیر نگرفتم و شاید از ابتدا تا اجرا تغییر جزیی کرده باشد اما واقعا به بیان واقعیت نگاه بیشتری داشتیم و فکر می کنم این اتفاق افتاده باشد.

سعید سعدی تهیه کننده فیلم نیز اظهار داشت :وقتی فرم جشنواره را پر می کنید همه چیز طبق آن پیش می رود. ما هم طبق قوانین آن پیش رفتیم، هر چند می توانست در آن بخش باشد.

وی در پایان گفت: شاید برخی از دوستان نپسندند اما سبک من این است و باید قضاوت را به دست مخاطبان سپرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج