adexo3
۴۷۶۰۸۷
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

سعید سهیلی: دیشب خوابیدم آرای فیلمم را باد برد

فیلم‌های برگزیده آرای تماشاگران در روز هشتم جشنواره در حالی اعلام شد که فیلم کمدی «گشت ۲» ساخته سعید سهیلی از این فهرست حذف شده است. در همین ارتباط، کارگردان این فیلم واکنشی تند به برگزارکنندگان جشنواره فیلم فجر نشان داد.

جام‌جم آنلاین: فیلم‌های برگزیده آرای تماشاگران در روز هشتم جشنواره در حالی اعلام شد که فیلم کمدی «گشت ۲» ساخته سعید سهیلی از این فهرست حذف شده است. در همین ارتباط، کارگردان این فیلم واکنشی تند به برگزارکنندگان جشنواره فیلم فجر نشان داد.

در پایان روز هشتم جشنواره فجر، فیلم‌های «۲۱ روز بعد»، «آباجان»، «بدون تاریخ، بدون امضا»، «خوب، بد، جلف» و «ماجرای نیمروز» به عنوان آثار برگزیده آرای مردمی اعلام شدند.

این اعلام اسامی در شرایطی بود که شب گذشته دوشنبه ۱۸ بهمن سعید سهیلی کارگردان فیلم «گشت ۲» که تا پیش از این فیلمش در فهرست برگزیدگان آرای مردمی قرار داشت و خودش هم مدعی بود فیلمش با فاصله، بیشترین آراء را در اختیار دارد، واکنش تندی به حذف نام فیلمش در این بخش نشان داد.

سهیلی به سینما دیلی گفت: «در سال آخر عمر دولت تدبیر و امید، این جشنواره نه تنها بی‌تدبیری کرد، بلکه امید را در سینما کشت. از یک هیئت داوران ضعیف، فیلم قوی و انتخاب درست بیرون نمی آید.»

او افزود: «این مقدار اشتباه هیئت داوران دیگر نمی‌تواند سهوی باشد. اگر هفت داور نابینا و ناشنوا داوری می‌کردند، خروجی آن به مراتب قابل قبول تر بود.»

کارگردان «گشت ۲» تاکید کرد: «وقتی اراده بر این است که به یک فیلم خاص جایزه مردمی داده شود، پیشتر لازم است رقبای سرسخت آن فیلم حذف شوند. با توجه به اتفاقات رقم خورده حس می‌شود که فیلم منتخب آرای مردمی از پیش تعیین شده است. پیری می‌گفت وقتی در کورس رقابتی هرگز نباید بخوابی. همین که دو ساعت بخوابی از صدر به ذیل کشیده می‌شوی. من دیشب خوابیدم. وقتی که بیدار شدم، آرای فیلمم را باد با خود برده بود. سر فیلم من را بریدند چون دیشب علیه عده‌ای حرف زدم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روح ک ش

      میخواستی نخوابی

    • امیر

      باز شروع شد تهمت زدن و مظلوم نمایی ...خوب چراخوابیدی.

    • خواب الود

      جناب اقای سهیلی،بنده فیلم شماروندیدم ونمیتوانم قضاوت کنم ولی این رامیدانم وتجربه شده که درمواقع حساس نبایدخوابید،خیلی چیزها عوض میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج