اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

درگيري كارمندان دو وزارتخانه سابق در وزارتخانه جديد

ادغام وزارت راه و مسكن تنش آفريد

دو روز پيش بود كه خبر استقبال گرم كارمندان وزارت راه با گل و شيريني از كارمندان وزارت مسكن در رسانه‌ها منتشر شد.

دو روز پيش بود كه خبر استقبال گرم كارمندان وزارت راه با گل و شيريني از كارمندان وزارت مسكن در رسانه‌ها منتشر شد. كارمندان وزارت مسكن در پي ادغام دو وزارتخانه در بيستم تير جاري به ساختمان وزارت راه منتقل و با استقبال گرم كارمندان وزارت سابق راه روبه‌رو شدند، ولي با گذشت كمتر از دو روز، گويا شرايط به كلي تغيير كرده و مقاومت كارمندان راه در تحويل فضا، ميز و اتاق‌هاي خود به اين ميهمانان «قبلا عزيز» به درگيري‌هاي اداري جدي انجاميده است، تا جايي كه صبح ديروز، كارمندان وزارت راه به هنگام ورود به ساختمان با صحنه عجيبي روبه‌رو شدند.

بنابر اين گزارش، كارمندان مسكني با سحرخيزي و گويا با هماهنگي حراست وزارت راه، همه وسايل موجود در اتاق‌هاي دوطبقه از وزارت راه را در لابي‌ها ريخته و وسايل خود را به اين اتاق‌ها منتقل كرده و البته براي محكم‌كاري نسبت به تعويض مغزي قفل درها نيز اقدام كرده بودند.

بنابراين، ناگفته نماند كه اين كار مسكني‌ها، نخست با تعجب و سپس با واكنش شديد وزارت راهي‌ها روبه‌رو شده و از صبح ديروز تاكنون، فضاي متشنج ساختمان سابق وزارت راه (وزارت راه و شهرسازي كنوني) بسيار ملتهب و در آستانه درگيري است؛ به گونه‌اي كه يكي از اين كارمندان در تماس با خبرنگار ما، به مشكل يافتن وسايل شخصي خود در ميان انبوه وسايل ريخته‌شده به لابي اشاره كرد و گفت: كارمندان دو وزارتخانه سابق در آستانه درگيري هستند.

اين گزارش مي‌افزايد، رخدادهاي صبح ديروز در حالي روي داده كه هم‌اكنون هياتي عالي ‌رتبه از اين وزارتخانه (راه و شهرسازي) شامل يكي از معاونان وزير براي بازديد از يك پروژه خاص در گيلان هستند! گفتني است، اين دو طبقه از ساختمان وزارت سابق راه در اختيار كارمندان شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل بوده كه مديرعامل آن، احمد صادقي هم‌اكنون در سفر گيلان است. بنابراين شايد بجا باشد، وقتي مسوولان گرانقدرمان در يك اقدام درست اقتصادي در كوچك‌سازي دولت مي‌كوشند، با در نظر گرفتن تمهيدات جانبي و شرايط آينده كار، از بروز مشكلات بعدي اينچنيني و در برابر هم قرار گرفتن كارمندان شريف كشور نيز جلوگيري كنند.

البته اين مشكل نمونه كوچكي از بي‌توجهي به پيامدهاست و در صورت در پيش نگرفتن تدبيرهاي دورانديشانه در ادغام‌ها، مشكلات ساختاري بعدي، ضربات شديدي به پيكره اقتصاد كشور وارد مي‌كند.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ادغام وزارت راه و مسكن تنش آفريد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج