اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۰۴۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

تکذیب یک خبر درباره رامبد جوان و میرکریمی

روز گذشته هم مطابق روزهای اخیر، بازار تکذیب های کارگردانان در مورد ساخت فیلم تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری داغ داغ بود.

تکذیب یک خبر درباره رامبد جوان و میرکریمی

روزنامه تماشا: روز گذشته هم مطابق روزهای اخیر، بازار تکذیب های کارگردانان در مورد ساخت فیلم تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری داغ داغ بود.

رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینمای ایران تاکید کرد که با وجود پیشنهاد از سوی سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری، او فیلم تبلیغاتی هیچ نامزدی را نمی سازد.

جوان در ادامه صحبت هایش متذکر شد: «غیر از محسن رضایی صحبت هایی شده بود که فیلم دو نامزد دیگر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را نیز بسازم اما با هیچ یک از آنها به نتیجه نرسیدم.»

رضا میرکریمی و محمد مهدی عسگرپور هم ساخت فیلم تبلیغاتی حسن روحانی را که دیشب در برنامه زنده «هفت» اعلام شد، تکذیب کردند. علیرضا رئیسان کارگردان سینما ساخت هر نوع فیلم تبلیغاتی برای نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

علیرضا رئیسان ضمن تکذیب خبر ساخت فیلم انتخاباتی محسن رضایی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به خبرنگار «مهر» گفت: «اصولا روحیه من با ساخت فیلم های تبلیغاتی سازگار نیست و در عین حال فکر می کنم نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیازی به کارگردان ندارند.»

فریدون جیرانی هم خبر ساخت فیلم تبلیغاتی ولایتی را رد کرد و به «ایسنا» گفت: «برای ساخت فیلم تبلیغاتی ایشان جلسه ای تشکیل شد که از من نیز دعوت شده بود در آن جلسه حاضر باشم. ما در آن جلسه درباره ساخت فیلم تبلیغاتی ایشان و مسائل مختلف آن نظر دادیم و صحبت کردیم. اگرچه در آن جلسه حضور داشتیم و درباره آن فیلم نظراتمان را بیان کردیم اما «محمدحسین لطیفی» ساخت فیلم تبلیغاتی آقای ولایتی را برعهده دارد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      محمد حسين لطيفي از چي ترسيدي؟
      رفيق نيمه راااه

    • بدون نام

      هميشه رفيق نيمه راه هر راهي هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج