۴۵۲۶۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

رامبد جوان، سعادت آباد را به هم ریخت!

«من در خانه ای که حیاط داشت به دنیا آمدم وبزرگ شدم وامیدوارم در خانه ای هم که حیاط دارد از دنیا بروم.» این جمله زیبای رامبد جوان در مراسم «جشن بزرگ رویش» بود که روز گذشته در استودیوی پخش زنده شبکه رادیویی جوان به مناسبت روز درختکاری در میدان سرو سعادت آباد برگزار شد.

رامبد جوان، سعادت آباد را به هم ریخت!

تماشا: «من در خانه ای که حیاط داشت به دنیا آمدم وبزرگ شدم وامیدوارم در خانه ای هم که حیاط دارد از دنیا بروم.» این جمله زیبای رامبد جوان در مراسم «جشن بزرگ رویش» بود که روز گذشته در استودیوی پخش زنده شبکه رادیویی جوان به مناسبت روز درختکاری در میدان سرو سعادت آباد برگزار شد.

دراین مراسم اشکان خطیبی نیز از دیگر مدعوین شناخته شده بود که او هم دقایقی در استودیوی رادیو جوان حرف زد و طبق معمول با شوخی هایش با رامبد جوان لحظات شیرینی به وجود آورد.

شبکه رادیویی جوان در راستای ترویج فرهنگ درخت و درختکاری، روز درختکاری (جشن رویش) را با شعار هر ایرانی یک نهال هدیه به فردای ایران به اجرا درآورد. رامبد جوان در گفت و گویی اختصاصی با تماشا از درخت و محیط زیست و دغدغه اش برای حفظ آن حرف زد و گفت: «ما ایرانی ها اصولا به شدت اه لتخریب محیط زیست شهری و طبیعی هستیم. بنابراین این فرهنگ باید جا بیفتد که به تعداد تخریب هایی که در طول یک سال می کنیم و طبیعت را نادیده می گیریم حداقل سالی یک درخت بکاریم. وقتی آدم به سازندگی بپردازد و چیزی را خلق یا به جهان اضافه کند به راحتی هم دلش نمی آید چیزهای دیگر را تخریب کند. اگر فرهنگ درختکاری در بین مردم ما جا بیفتد از این پس کمتر به تخریب دست می زنند چون انسان وقتی چیزی را از دست می دهد بیشتر قدرش را می داند. اگر بتوانیم به این مسئله که باید محیط زیست را دوست داشته باشیم و زباله تولید نکنیم و به خاک، درختان، گیاهان و حتی حیوانات آسیب نرسانیم توجه کنیم، از این پس یاد می گیریم که انسان های بهتری باشیم و زندگی سالم تری را تجربه کنیم.»

او در ادامه گفت: «زمانی که یک نهال می کاریم طبیعت می تواند از آن مراقبت کند اما حتما باید محلی را برای کاشت انتخاب کنیم که این درخت جوان بتواند زندگی بهتری داشته باشد و سال آینده هم حتما در کنار کاشت نهای تازه به درخت قدیمی سری بزنیم.»

رامبد جوان، سعادت آباد را به هم ریخت!

رامبد همچنین گفت: «در راستای شعار «هر ایرانی یک نهال هدیه به فردای ایران» در روز درختکاری در میدان سرو سعادت آباد دور یکدیگر جمع شدیم و ۱۱ نهال را در این میدان کاشتیم. این برنامه به همت رادیو جوان انجام شد و شهرداری هم کمک های فراوانی در این زمینه انجام داد.»

رامبد جوان در بخش دیگری از حرف هایش از برنامه جدیدی که در حال ساخت دارد، حرف زد: «قرار است به زودی به سفارش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برنامه ای درباره فرهنگ استفاده از تاکسی بسازم. هنوز نامی برای این برنامه انتخاب نکرده ام اما قرار است این برنامه در ۱۵ قسمت ۵ دقیقه ای احتمالا برای پخش از شبکه سوم سیما تولید شود.

از هفته آینده تولید این برنامه را آغاز خواهیم کرد. طراحی کار نیز از لحاظ بصری و مضمونی بسیار جذاب است و امیدوارم در شکل گیری فرهنگ درست استفادهاز تاکسی موثر واقع شود چون ما به تولید چنین برنامه هایی نیازمندیم. خود من به عنوان راوی جلوی دوربین حضور دارم اما در بخش نمایشی که مدت زمان زیادی از این ۵ دقیقه را به خود اختصاص می دهد بازیگران توانای تئاتر حضور دارند. از هفته دوم یا سوم فروردین پخش این برنامه شروع خواهد شد.»

خطیبی: این حرکت ربطی به برنامه «گپ» ندارد

اشکان خطیبی هم یکی دیگر از هنرمندانی بود که روز گذشته در مراسم درختکاری شرکت کرده بود. او درباره این حضور و انگیزه اش به «تماشا» گفت: «حضور من و رامبد جوان در این برنامه اصلا ربطی به برنامه «گپ» و نهالکاری ما در آن برنامه ندارد اما خب خیلی خوشحالم که شاید حرکتی که ما در آن برنامه انجام دادیم به نوعی نهادینه و تبدیل به سمبل شد. بهتر از همه این بودکه از من و رامبد دعوت کردند و از این بابت احساس رضایت می کنم.»

اشکان خطیبی در ادامه درباره دلایل پیوستنش به این برنامه که توسط رادیو جوان برگزار شده بود، گفت: «یکی از دلایلی که باعث شد من از رفتن به این برنامه واقعا احساس خوبی داشته باشم این بود که در این مراسم حدود ۵ تا ۶ میلیون اصله نهال در سراسر پایتخت در اختیار کسانی که از طریق این فراخوان به این مراسم آمده بودند، قرار گرفت و کاشته شد. این حرکت خیلی خوبی است که نتایج مثبتی دارد. به خصوص در این شرایط که همه می دانیم چقدر جامعه و محیط زیست مان آلوده است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کمی در انتخاب تیتر مطلب دقت کنید

    • بدون نام

      آخه این تیتره که زدین!!!!!!!

    • بدون نام

      bebakhshid!!alan SARV nazdike 2sale ke 4rah shode va dige khabari az MEIDON nist!!!kojash kashtan onvaght?!!!!!!

    • mahdi

      من گفتم جتما دعواش شده. این چه تیتریه؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج