اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۵۱۴۷۰
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

بخشی از شهر اهواز در خاموشی فرو رفت

بالا رفتن مصرف برق در کلانشهر به دلیل شدت گرمای هوا صبح روز یکشنبه باعث آتش گرفتن چند پست برق در منطقه سپیدار شده و بخشی از شهر اهواز در خاموشی رفت.

ایرنا: بالا رفتن مصرف برق در کلانشهر به دلیل شدت گرمای هوا صبح روز یکشنبه باعث آتش گرفتن چند پست برق در منطقه سپیدار شده و بخشی از شهر اهواز در خاموشی رفت.

محمود دشت بزرگ اظهار کرد: به دلیل بالا رفتن پیک مصرف برق ظرفیت بار ترانسهای شرق اهواز کامل پر شد و فشار زیادی بر این ترانسها وارد شد.

وی اظهار کرد: متعاقب آن سر کابل خروجی ۳۲ کیلو ولت سپیدار و نیز ترانس این منطقه دچار آتش سوزی شد که بلافاصله دستگاههای خدمات رسان از جمله آتش نشانی وارد عمل شدند و توانستند آتش سوزی را به طور کامل مهار کنند.

وی گفت: در حال حاضر حدود 100 مگاوات برق در شرق اهواز در منطقه سپیدار دچار مشکل شده که 70 درصد آن تا دو ساعت دیگر وارد مدار می شود و 30 درصد ما بقی نیز تا صبح یکشنبه اصلاح و وارد مدار می شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز در محل حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: تمامی امکانات شهرستان برای مهار آتش سوزی در پست برق سپیدار به کار گرفته شد و خوشبختانه ضمن خاموش شدن آتش سوزی از سرایت این آتش سوزی به سایر بخشها جلوگیری شد.
کیامرث حاجی زاده افزود: در حال حاضر تمامی نیروهای فنی برق استان و برق منطقه ای در محل حادثه حاضرند و در سریعترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده برطرف خواهد شد.
وی گفت: افزایش ناگهانی دما باعث فشار به شبکه برق شده و شهروندان باید برای جلوگیری از این دست اتفاقات نسبت به صرفه جوئی اقدام نمایند.

وی گفت: در حال حاضر برق مناطق سپیدار، نبوت، صداقت و معلم اهواز قطع می باشد که تا دو ساعت آینده برق اغلب این مناطق وصل خواهد شد.

این آتش سوزی و قطع برق در اهواز در حالی رخ داده که طی چند روز گذشته شرکت برق در اطلاعیه های متعددی از مردم درخواست صرفه جوئی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خوزستانی

      نمیدونم چرا هرچی بدبختیه واسه ماست با اینکه یکی از استانهای ثروتمند محسوب میشیم ولی هرچی جنگ و ریزگردها و خرابی و گرما و خشک شدن تالاب ها و رودخانه هاست واسه خوزستانه آخه خدایش اینهمه ثروتمون کجا میره حداقل ده درصدشو خرج استانمون کنید بخدا اینهمه شهید دادیم حتی تو کوچکترین روستاهای خوزستان صدها شهید دفاع مقدس وجود داره آخه چرا مسئولین استانه مارو به فراموشی سپرده ان خداوکیلی این اتفاقات اگر تو اصفهان یا طهران میافتاد باز هم همه مسئولا اینقدر بیخیال میبودند ؟

    • بدون نام

      هوا گرم داداش جهنم چه صرف جویی

    • عقیل

      خلایق هرچه لایق

    • مصطفی

      صرفه جویی یعنی کولرا رو خاموش کنیم؟! نمیشه خداییش خاموش کرد

    • بدون نام

      لابد روحانی و جهانگیری نشستن گریه میکنن

    • بدون نام

      آقا چرا اینقدر دروغ میگید ؟
      کدوم افزایش ناگهانی دما ؟
      هوای اهواز این موقع سال همیشه همینقدر بوده ،
      تازه امسال گرما یکم دیرتر هم خودش رو نشون داد .
      ناتوانی مسئولین و عدم شایسته سالاری باعث این فضاحت های پس در پی میشه ولی دارن اینطور جلوه میدن که یعنی هوا یه دفعه گرم شد و قابل پیش‌بینی نبود و ما مقصر نیستیم و هوا مقصره ،
      دفعه قبل انداختن گردن گردوخاک هوا این بار می‌خوان بندازن گردن گرمای هوا .


      آدم‌های کوچک در مناصب بزرگ همینه .

    • بی نام

      ببخشید چه ساعتی تو اهواز ما میتونیم صرفه جویی کنیم دقیقا مثلا منطقه جنوبیم سد آب و برق و نفت و گاز و هزار جور چیز دیگه داریم اینا کجا میرن پس

    • مهران

      جای بسی تاسف داردکه درگرمای بالای 50درجه علاوه برمناطق ذکرشده مناطق بیشتری دچاربی برقی بودکه7الی8ساعت بطول انجامید واقعامردم خوزستان خاصه مردم اهوازازاین مدیران نالایق به کجاپناه ببرندچنانچه بخواهم مصداقی صحبت کنم باستنادهمین برتریتهاکودک سه ساله اهوازی؛ترنددانشجوپزی و...خواهشاازمسولان کشوری عاجزانه استدعادارم فکری برای ماخوزستانیهابکنندچراکه مسولان محلی دچار مرض رضابت شده اندوگوششان بدهکارنیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج