اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۴۹۲
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

حاشیه های همایش حامیان احمدی نژاد

حامیان گفتمان سوم تیر بعدازظهر امروز مراسمی به عنوان گرامیداشت سوم تیر در سالن سید الشهدا واقع در میدان هفتم تیر برگزار کردند که این برنامه با حواشی جالبی همراه بود.

خبرگزاری مهر: شعار حضار برای ادامه دولت احمدی نژاد، مشترک بودن مجری مراسم با برنامه های پایداری، اعتراض حامیان مشایی به نادر طالب زاده در حسن سخنرانی و اشاره مجری مراسم به حضور حامیان مشایی در زندان از جمله حاشیه های همایش حامیان احمدی نژاد و مشایی با نام حامیان گفتمان سوم تیر بود.

حامیان گفتمان سوم تیر بعدازظهر امروز مراسمی به عنوان گرامیداشت سوم تیر در سالن سید الشهدا واقع در میدان هفتم تیر برگزار کردند که این برنامه با حواشی جالبی همراه بود.

در این مراسم نادر طالب زاده، عبدالرضا داوری، بهمن شریف زاده، حنیف حسین ستاریان، آیت الله قائم مقامی، محمدعلی رامین، علی اکبر جوانفکر، اسفندیار رحیم مشایی، غلامحسین الهام و حامیان احمدی نژاد حضور داشتند.

از ساعت ۱۵ امروز سالن برای حضور کسانی که کارت دعوت داشتند آماده بود ولی عموم مردم حق شرکت در این مراسم را نداشتند.

از حدود ساعت ۱۵ تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تصاویری از دولت نهم و بخصوص سخنرانی های رئیس جمهور در سفرهای استانی به صورت یک فیلم مستند پخش شد. این در حالی بود که تاریخ این فیلم ها متعلق به سالهای ۸۴ تا ۸۸ بود و هیچ تصویری و سخنرانی از دولت دهم پخش نشد.

مجری دانشجویی که پیش از این عمدتا برنامه های جبهه پایداری را مدیریت می کرد این بار در همایش احمدی نژاد که مشایی هم وی را همراهی می کرد به اجرای برنامه پرداخت.

مراسم از ساعت حدود ۱۶ و ۳۰ دقیقه با پخش سرود ملی و تلاوت قرآن به طور رسمی آغاز شد.

نادر طالب زاده اولین سخنران این برنامه بود که البته سخنرانی وی با حواشی همراه بود.

طالب زاده به محض حاضر شدن پشت تریبون با شعار حضار مواجه شد؛ مجری برنامه وی را سردار طالب زاده نامید که در جبهه جنگ نرم مبارزه می کند اما به محض شروع سخنرانی وی یکی از حضار فریاد زد در این دو سال از شما انتظار دیگری داشتیم. شما در این دو سال کجا بودید؟ البته طالب زاده گفت من از دو هفته اول دولت احمدی نژاد کارم را شروع کردم چون آقای احمدی نژاد گفتمان انقلاب را با صدای بلند اعلام کردند.

این مستندساز سینما و تلویزیون درباره تکفیری ها(عنوانی که حامیان مشایی برای اصولگرایان منتقد جریان انحرافی به کار می برند) گفت: اگر چه تکفیری ها اندک هستند ولی وجود دارند که در این میان تعدادی از حضار شروع به فریاد زدن کردند تا جمع را به هم بریزند؛ طالب زاده عنوان کرد: من از این حرفها زیاد شنیده ام برایم اهمتی ندارد اگر آنتن داشته باشم سه روز درباره تکفیری ها صحبت می کنم که برخی از حضار شروع به سر و صدا و فریاد زدن کردند.

بر این اساس طالب زاده سخنان خود را پایان داد و مجری برنامه خطاب به حضار گفت اجازه دهید چشن پایان دولت چشن همدلی باشد و یکی از افراد حاضر در سالن فریاد زد پایان دولت نداریم تازه شروع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در عین حین حاضرین در سالن شعارهایی همچون "چپ، راست، کارگزار؛ علیه خدمتگزار" "احمدی زنده باد؛ مشایی پایبنده باد"، "احمدی جونم؛ رئیسِ جمهورمه"، "مناظره عالی بود؛ جای مشایی خالی بود"، "احمدی ساده زیست؛ نابودگر صهیونیست" و "احمدی با غیرت؛ دشمن باند قدرت" سر دادند اما در حین سر دادن این شعارها تعدادی دانشجوی بسیجی برای جلوگیری از ایجاد تشنج در جو سالن شعار "حزب الله می رزمد؛ اشرافیت می لرزد" و "احمدی احمدی؛ حمایتت می کنیم" سر دادند.

پس از سخنرانی طالب زاده، مجری از الهام دعوت کرد تا از سایت خبری نکات پرس رونمایی کند.

سخنگوی دولت هم پس از رونمایی از این سایت گفت: این آغاز سمبلیک است که نشان می دهد آینده ما نیازمند کار علمی است.

در مدت برگزاری این همایش پرده ای که در این سالن به نمایش تصاویر و کلیپ ها اختصاص داده شده بود دائما تصویری از احمدی نژاد به هماره عباراتی چون "مظلوم تر از بهشتی؛ خدوم تر از رجایی"، "پیش به سوی خیبر، دولت ادامه دارد" به نمایش درآمد.

هر زمان در کلیپیی تصویری از اسفندیار رحیم مشایی به نمایش در می آمد حضار در سالن با صدای سوت و کف از آن استقبال می کردند.

حدود ساعت ۵ بعدازظهر احمدی نژاد به همراه مشایی وارد سالن شد که به محض ورود آنها شعارهای "توپ تانک اهانت دیگر اثر ندارد"، "احمدی زنده باد؛ مشایی پایبند باد"، "احمدی مشایی؛ دو یاور ولایی"، "احمدی مشایی؛ حمایتت می کنیم" و "مجری یادت باشه؛ مشایی باید باشه" سر دادند.

حنیف حسین ستاریان هم در جریان حضور مشایی و احمدی نژاد به سر دادن شعار پرداخت که یکی از مجریان برنامه خطاب به وی گفت: شما مسئول یک روزنامه هستید درست نیست که این گونه شعار دهید. این مجری برنامه همچنین در سخنانی گفت: به نمایندگی از همه کسانی که آقای احمدی نژاد را دوست دارند دست او را می بوسم که در این حین یکی از حاضرین خطاب به وی گفت: اگر نماینده جبهه پایداری رای می آورد باز هم دست آقای احمدی نژاد را می بوسیدید؟

این مجری برنامه که از خبرنگاران سابق روزنامه ایران است همچنین عنوان کرد: خیلی از بچه ها دوست داشتند در این مراسم باشند اما میله های زندان خیلی محکم است، شما (احمدی نژاد) از همه ما جلوتر هستید پس باید مثل گالیله محاکمه شوید.

همچنین غلامحسین الهام یک تابلو یادبود و نیز حامیان گفتمان سوم تیر یک تابلوی دیگر به احمدی نژاد هدیه دادند؛ خانواده شهید ولی زاده هم پیراهن شهید را به احمدی نژاد هدیه دادند.

پس از اهداء این هدایا حاضرین فریاد "نه سازش نه تسلیم نبرد تا پیروزی" و "تا دولت بهاری راهت ادامه دارد" را سر دادند که البته چون سر دادن این شعارها همزمان با شروع سخنرانی رئیس جمهور بود، احمدی نژاد خطاب به حضار گفت: بس است دیگر! بنشینید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه اشکالی داره بذارین آخرین گردهماییشونم بکنن. طفلکیها.

    • بدون نام

      عجب!

    • بدون نام

      "مجری یادت باشه؛ مشایی باید باشه"...منظورشون دقیقا چی بوده؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احتمالا می خواستند مشایی هم صحبت کنه که نکرده

    • رها

      هههههههههههههههه

    • بدون نام

      معنی خدمتگزار رو هم فهمیدیم

    • nimool

      آخرشو ولی خیلی خوب اومد گفته بسه دیگه بشینید....بقوله کار بر خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج