اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۸۰۵۱
۲۰ نظر
۵۰۱۳
۲۰ نظر
۵۰۱۳
پ

ادعای واهی امارات درباره جزایر سه‌گانه ایران

وزیر مشاور در امور خارجی امارات در اظهاراتی مدعی شد که از ایران دعوت می‌کنیم که به صورت مسالمت‌آمیز اشغال جزایر سه گانه را پایان بخشد.

خبرگزاری تسنیم: "انور قرقاش" وزیر مشاور در امور خارجه امارات در سخنانی گفت: بحران‌ها در منطقه نیروی خود را از طرف‌هایی دریافت می‌کنند که هیچ تمایلی به صلح در منطقه ندارند و اقدامات کشورهای چهارگانه علیه قطر به دلیل اقدام دوحه در حمایت از افراطی‌گری و تروریسم و مداخله در امور کشورهای منطقه است.

وی افزود: از ایران دعوت می‌کنیم که به صورت مسالمت‌آمیز اشغال جزایر سه گانه امارات را پایان بخشد.

وزیر مشاور در امور خارجی امارات گفت: امارات بر ضرورت حفظ وحدت و استقلال یمن تاکید داشته و از تلاش‌های فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن نیز حمایت می‌کنیم.

قرقاش ضمن تاکید بر دستیابی به راه حلی عادلانه و فراگیر درباره مسئله فلسطین از تلاش‌ نیروهای امنیتی عراق در مبارزه با تروریسم تقدیر کرده و گفت امارات از وحدت و ثبات در لیبی حمایت کرده و از تلاش‌های نماینده سازمان ملل برای حل بحران در این کشور استقبال می‌کند.

وی همچنین اعلام کرد که امارات از تلاش‌های سازمان ملل برای دستیابی به راه حل سیاسی در سوریه حمایت می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد حسین

      تا آخر صفوی یعنی 295 سال پیش ایران مالکیت سرزمین های جنوبی خلیج فارس را هم به دست داشت اصلا به همین دلیل به این خلیج میگفتن فارس چون مالکیت پایین و بالاش دست ایران بود.در 2 قرن گذشته مالک سرزمین های امارات امروزی انگلیس بود اونها این 3 جزیره را در مقابل بحرین به ایران واگذار کردند.شما چیکاره اید؟
      اتفاقا بد نیس امارات این موضوع را به محاکم بین المللی بکشونه اون وقت ایران هم میتونه نسبت به هرات قفقاز بحرین و سرزمین هایی که در طی قرارداد آخال از ایران جدا شدند ادعا کنه.
      بالاخره همونطور که یه روز دادیم رفت یه روزی هم میاد که پس بگیریم. مخصوصا الان که سازمان ملل و قوانین بین المللی هم داره ارزش خودش را به دست خود ابرقدرت ها از دست میده. دنیا قرار نیس همیشه یه جور بچرخه.

    • بدون نام

      راست میگی بیا پس بگیر ...

    • یوسف اصغرزاده

      عالیه

    • آ کیا

      کشور کاغذی حد خودت رو بشناس

    • بدون نام

      قرقاش جونم اینقدرهرس وجوش نخور پیرمیشی شماخودتون همه اصالتایا لاری هستید یا اوز یاکرماستج بلاخریک قسمت ازجنوب ایران هستید شمااول ثابت کنید که خودتون ایرانی نیستید بعدا ادعای جزایر سه گانه بکنید من نمی دونم چراشما ازعدد سه خوشتون میاد وسه گانه می خواهید ما80میلیون جمعیت هستیم داریم توی جزایرخودمون ساخت وسازمی کنیم وبه زودی میایم ساکن میشیم همونطورکه کیش وقشم ووووساکن شدیم الکی هم جوش نزن این جواب منطقی تمام ایرانی های ساکت نجیب ومهربان هست بصورت مسالمت امیز تمام کنید دیگه

    • امیر

      امارات .کویت .بحرین زمانی جزو ایران بودن .پاشونو از گلیمشون بیارن‌ بیرون دوباره باید برگردن

    • آذربایجان

      این ...بزغاله امارات واقعا خودشونو به خریت زده اند . یک میلی متر از خاک ایران رو هم بهشون نمیدیم

    • بدون نام

      انور پرخاش چی گفتی ؟مسالمت آمیز !!!تو رو خدا کوتاه بیا ...امارات خودش جزیره ای متعلق به ایران است.تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی تا ابد ایرانی خواهد ماند.ما نه تنها این جزایر ،بلکه یک وجب از خاکمونو با هیچی عوض نمیکنیم .

    • بدون نام

      بابابرو خجالت بکش مردک .

    • بدون نام

      خب واکنش ایران چیه واکنش ایران خرید بیشتر کالا از امارات و لبخند زدن و دعوت به آرامش همه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجب رویی دارن برن شکایت کنن ما تمام سر زمینمون را که غصب کردن وکرکری میخونند را میخواهیم پسبگیریم خلیج فارس بوده هست وخواهد بود از کوتا امدن ما پرو شدن

    • بدون نام

      یکی به این بگوید تو کی هستی که .....
      در سایه امریکا حرفای اونو میزنن والبته نمیدانند امریکا هم مثل تمام امپراطوریها روزی افول خواهد کرد و اما همسایگی نه.
      پس عاقل باشید

    • نادر

      این شیخ نشین امارات مثل بعضی کشور ها ی عربی یاد گرفته هر چند وقت یکبار حرف مفت بزند جزایر سه گانه جز خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران است واین توطئه ای که از طرف اعراب حاشیه خلیج فارس چیده شده محکوم است وهیچ ایرانی غیرتمند و وطن پرستی قبول نمی کند حتی یک وجب از خاک کشورش از کشور جدا شده و به اجنبی واگذار گردد

    • جانم فدای ایران

      .... فقط حضرت آقا دستور حمله بده. تا نابودشون کنیم. با این ادعا های الکی. جزایر سه گانه مثل جان در بدن ما ایرانی هاست

    • بدون نام

      اصلاامارات تمدن وفرهنگ خودرااول ثابت کنددوم نگاهی به قدرت خودکندسوم نگاهی به وسعت خودکندبعدابرای دیگران تصمیم گیری وادعای بزرگان وصلح طلبان رادرآورد؛؛این صحبتهای مشاوروزیروتفکراتش بیشتربه یک ابرقدرت اقتصادی ونظامی جهان میخوردتایک جزیره کوچک دربین دریا

    • پرسپولیس

      حالا اگه مسالمت امیز غلط اضافتون رو انجام ندیم چی چی میشه؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      دوستان یک نگاه به دوروبرتون بندازین فکر میکنید ریشه این گستاخیا چیه؟ از عملکردخودمونه هر جا فاتحه مونوخوندن عین خیالمون نیست سر و ته ایرانی رو بزنی یا ترکیه یا امارات یا روسیه هستش و اورت خرج میکنن. برای خوشی های زود گذر.
      ما به خاطر منافع فردی مون به خودمون هم رحم نمیکنیم. این خاصیت ماست و انها همم از همین خاصیت استفاده میکنند.
      از ماست که بر ماست

    • رضا

      به نفعتان است که ساکت باشید چون اگه به عقب بر گردیدعلاوه بر کشورهای حوضه خلیج همیشه فارس وجندین کشور که در زمان حکومت بی کفایت قاحار از ایران جداشد وهمچنین هندوستان ووو متعلق به کشور ایران بوده است پس بهتر است که اراجیف نبافید ومواظب باشید همین را که دارید ازدست ندید وبدانید که در هیچ برهه ای اززمان ایران مثل حالا پر صلابت نبوده وبه طوری که ابر قدرتها هم جرآت دارند چپ به ایران تگاه کنند شما که ....

    • بدون نام

      اماراتی ها رو واسه خودمون آدم کردیم

    • بدون نام

      باید پاسخ محکمی به اینها داده بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج