adexo3
۶۰۱۳۶۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آب مخزن سد بانه تغییر رنگ داده است

در راستای بهبود کیفیت آب شرب شهر بانه در شهریور ماه سال جاری پروژه احداث اسکله شناور در سد بانه با مدیریت و تامین مالی طرح مذکور توسط مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان، راه اندازی و به بهره برداری رسید.

خبرگزاری ایسنا: در راستای بهبود کیفیت آب شرب شهر بانه در شهریور ماه سال جاری پروژه احداث اسکله شناور در سد بانه با مدیریت و تامین مالی طرح مذکور توسط مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان، راه اندازی و به بهره برداری رسید.

با توجه به اینکه از اواخر شهریور و تا شروع فصل بارندگی سطح آب در سد بانه رو به کاهش گذاشته و ارتفاع آن به کف مخزن نزدیک می‌شود به تبع آن آب مخزن سد، تغییر رنگ و کیفیت داده است.

شرکت آب منطقه ای کردستان در راستای رفع این مشکل و با تلاش و نظارت معاونت حفاظت و بهره برداری، اقدام به احداث و بهره برداری از اسکله شناور پمپاژ آب از ارتفاع بالاتر مخزن به جای انتقال آب از برج آبگیر و خروجی اصلی کرد.

احداث و راه اندازی اسکله شناور موجب پمپاژ آب سطح سد از عمق دو متری بجای کف مخزن و تحویل آن به تصفیه خانه می‌شود و شرکت آب منطقه ای کردستان این اقدام را در راستای جلب رضایت شهروندان شریف بانه ای، انجام و به نتیجه رسانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج