اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۶۹۶۴
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

فؤاد معصوم: همه پرسی قانونی، اما جدایی غیرقانونی است

رئیس جمهور عراق همه پرسی را یک اقدام قانونی ولی جدایی اقلیم کردستان را از این کشور یک اقدام غیر قانونی خواند.

خبرگزاری مهر: به نقل از روسیه الیوم، فؤاد معصوم، رئیس جمهور عراق در گفتگو با الحرة گفت: همه پرسی در اقلیم کردستان عراق یک اقدام قانونی به شمار می آید، اما جدایی این اقلیم از کشور غیر قانونی است.
فواد معصوم

وی در ادامه افزود: در قانون اساسی چیزی صراحتا از ممنوعیت برگزاری همه پرسی نیامده است. قانون اساسی عراق در سه موضع به این مساله اشاره کرده است.

معصوم تاکید کرد: کارمندان در گذرگاه های مرزهای وابسته به وزارت خانه های ذی ربط خواهند بود و حقوق های خود را از دولت فدرال خواهند گرفت. کمک گرفتن از خارجی ها و کشورهای همسایه برای تهدید کردن شهروندان داخل عراق اشتباه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای معصوم شما یک رییس جمهور هستید نباید مانند عوام حرف بزنید و حرفی بزنید که در مجامع بین الملل بی اعتبار بشوید . این همه پرسی بر خلاف قانون بین الملل بود و برای همین به جز اسراییل که معلوم الحال است همه کشورها مخالفت خود را نشان دادند .

    • محمد

      آقای فواد معصوم یکی به نعل می زند یکی به تخته بنظر می رسد که در ترکیب سیاسی عراق از اول پست ریاست جمهوری را بد توزیع کرده اند وگر نه چطوری است که نخست وزیر عراق ، مجلس ،شخصیتهای عراق ومردم همه با همه پرسی مخالفند ولی ایشان می گوید در قانون جایی ننوشته است واقعا برای مردم عراق جای تاسف دارد.

      پاسخ ها

      • رضا

        برای مردم کردستان عراق جای تاسف داردنه مردم عراق...چون مردم عراق راضی به جدایی کردستان ازعراق نیستن واین مردم کردعراق هستن که۹۳درصدرای مثبت دادن که برن زیرسلطه ویوغ آمریکاواسرائیل واجانب..من واقعابرای مردم شریف کردستان عراق متاسفم که همچین تصمیمی گرفتن وگول حرفای بارزانی راخوردن

    • رضا

      آقای معصوم توهم یه مارمولک خطرناکی هستی که هم ازآخورمیخوری وهم ازتوبره....چرایه دفه توهم نمیری ور دست بارزانی بشینی؟ازآب گل آلودماهی گرفتن سخت نیستا..بروشایداین پست تشریفاتی رئیس جمهوربودنت روبایه پست خوب ونون وآبدارعوض کنن..خداراچه دیدی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج