اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۴۱۷۸
۷ نظر
۵۰۱۳
۷ نظر
۵۰۱۳
پ

وکیل اردلان سرفراز: با این شکایت، کار خیر می کنیم

خبر محکوم شدن سه خواننده توسط یک ترانه‌سرا به اتهام سرقت ادبی به‌سرعت توجه اهالی فرهنگ و هنر و مردم کوچه و خیابان را به خود جلب کرد.

روزنامه صبح نو:خبر محکوم شدن سه خواننده توسط یک ترانه‌سرا به اتهام سرقت ادبی به‌سرعت توجه اهالی فرهنگ و هنر و مردم کوچه و خیابان را به خود جلب کرد.
وکیل اردلان سرفراز: با این شکایت، کار خیر می کنیم

آقایان علی لهراسبی و رضا صادقی ترانه «سوغاتی» از «اردلان سرفراز» را خوانده و منتشر کرده بودند که رضا صادقی در یادداشتی عنوان کرده بود این اثر را به شکل زمزمه‌وار و دلی خواندم و مثل قطعات خاطره‌انگیز دیگر در کانال تلگرامم قرار دادم و به اشتباه برخی سایت‌های پخش آثار موسیقایی این قطعه را اثر جدید من معرفی و پخش کردند. رضا صادقی در پایان این یادداشت از اردلان سرفراز عذرخواهی کرده بود.

واکنش مدیر برنامه‌های سرلک
تلاش خبرنگار «صبح نو» برای گفت‌وگو با آقای سینا سرلک درباره حکم دادگاه نتیجه نداد و وی گفت مصاحبه نمی‌کند اما آقای مسعود دهقان مدیر برنامه سینا سرلک نسبت اتهام وارده به این خواننده مبنی بر سرقت ادبی را بی‌اساس دانست. دهقان با اشاره به اقامت موقت این خواننده مطرح موسیقی ایرانی در خارج از کشور گفت: ما از این طرح شکایت و برگزاری دادگاه بی‌اطلاع بودیم و امروز از طریق رسانه‌ها در جریان حکم صادرشده قرار گرفتیم.
وی افزود: این حکم دادگاه غیابی بوده و قابل تجدید نظرخواهی است و در اسرع وقت از طریق وکیل سینا سرلک به آن اعتراض خواهیم کرد.
مدیر برنامه سرلک تأکید کرد: پس از مشورت با وکیل ایشان، از رسانه‌ای که برخلاف قانون، برای نخستین‌بار تصویر حکم غیرقطعی و خبر را به انتشار رسانده، شکایت خواهیم کرد.دهقان در پایان افزود: سینا سرلک از خوانندگان خوب کشور است و چنین حواشی از اعتبار و ارزش وی بین مخاطبان کم نخواهد کرد.
آقای صالح دادگر در گفت و گو با « صبح نو» از قول آقای اردلان سرفراز گفت: جریمه‌های احتمالی این حکم صرف امور خیریه می‌شود و قرار نیست وی در این پرونده نفع مالی ببرد. بر خلاف تصور برخی، وی بدون چشمداشت مالی و صرفاً برای جلوگیری از سوءاستفاده از آثارش پیگیر این پرونده است.
وی همچنین ادامه داد: برخلاف واکنش‌های این سه خواننده، هر سه از این شکایت خبر داشتند و حتی آقای رضا صادقی در مرحله دادرسی مقدماتی، نیازی به گرفتن وکیل هم ندیدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیلا

      آقای اردلان سرافراز بسیار هم کار خوبی کردن.اینجا به بی قانونی عادت کردن

    • بدون نام

      کلا در ایران هیچ حساب و کتابی وجود نداره.مدام دزدی فرهنگی وهنری میشه و کسی نمیگه چرا. بعد گیر دادند چرا رضا صادقی با گیتار فلان آهنگ مشهور رو خونده! مگه رفته تو استودیو ضبط کرده یا تو کنسرتش اجرا کرده؟! من از آهنگهای صادقی خوشم نمیاد ولی دیگه عنوان دزدی دادن به اجرای یک آهنگ با گیتار در خونه خیلی مسخره اس

    • بدون نام

      اقای صالح پس برای چه این افراد که هرکدومشون ادعای هنرمندی دارن دروغ میگن؟ چرا مدیر برنامه ی سرلک دروغ میگه؟ خدا به دادمون برس

    • بدون نام

      دوست عزیز اگر تو خونه برا دل خودش خونده بیخود کرده تو شبکه های مجازی منتشر کرده! اثر هنری که ملت تو ماشین و تو گوشی و خونه بهش دسترسی داشته باشن که اجرا در خونه نیست!

    • سهیل بالینی

      این می‌تونه آغازی باشه به رعایت قانون کپی‌رایت در کشور. این ۳ خواننده عزیز هم بهتره به جای پنهون کردن حقیقت با پوزش خواستن از این ترانه‌سرای بزرگ به انجام این پروسه کمک کنن. همونطوری که پخش آثار این عزیزان به صورت غیر مجاز ممنوعه، خوندن ترانه یک ترانه‌سرا هم بدون اجازه اون ممنوعه

    • محمد سام

      استاد اردلان خان سرفراز از مفاخر موسیقی ایران و ترانه سرای بزرگ وشناخته شده هست که در ایران و جهان بین اهالی موسیقی و مردم ایران بسیار قابل احترام میباشد و صرفا واسه قانونمند کردن حقوق ترانه سرا ؛ خواننده و سایر ارکان موسیقی و یادآوری احترام به حق نشر ؛ پخش و اجرا نسبت به تمامی اهالی موسیقی در ایران میباشد چیزی که در ایران به طور کلی فراموش شده و اصلا به مسائل مادی ربط نداره؛ انشاالله همیشه سلامت و سایه شون بر سر شعر و موسیقی ایران مستدام باد استاد اردلان خان سرفراز افتخار ایران؛ استان فارس و شهر داراب... زنده باد ایران و ایرانی

    • بدون نام

      حقتون از این دزدها بگیرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج