adexo3
۶۱۹۴۷۸
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

بکارگیری اتباع بیگانه در مروست ممنوع شد

با تصمیم شورای پیشگیری از وقوع جرم بخش مروست در شهرستان خاتم یزد و به منظور کاهش آسیب‌ها و جرائم مرتبط با حضور اتباع بیگانه، بکارگیری این اتباع در هرگونه مشاغل خدماتی و کارگری در این بخش ممنوع شد.

خبرگزاری ایسنا:با تصمیم شورای پیشگیری از وقوع جرم بخش مروست در شهرستان خاتم یزد و به منظور کاهش آسیب‌ها و جرائم مرتبط با حضور اتباع بیگانه، بکارگیری این اتباع در هرگونه مشاغل خدماتی و کارگری در این بخش ممنوع شد.
«مرتضی حدادزاده» رییس دادگاه عمومی بخش مروست در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم این بخش که با حضور مسئولان اجرایی شهرستان و بخش تشکیل شد، گفت: به منظور پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی مرتبط با اتباع بیگانه، بکارگیری آنان در بخش مروست ممنوع است و باید به کارفرمایان و کشاورزان نیز اطلاع‌رسانی انجام و فرصتی هم داده شود تا از نیروی بومی استفاده کنند.

وی از ارائه یک مهلت قانونی جهت اجرایی کردن قانون منع به کار گیری اتباع بیگانه خبر داد و تصریح کرد: پس از اتمام مهلت مذکور باید نسبت به جمع آوری و طرد اتباع بیگانه غیر مجاز اقدام و با کارفرمایان خاطی برخورد شود .

حدادزاده تهیه بانک اطلاعاتی در خصوص اتباع بیگانه با همکاری مرکز بهداشت و درمان و شورای اسلامی شهر و اداره کار و امور اجتماعی شهرستان را خواستار شد و اظهار کرد: ضمن شناسایی افرادی که در داخل شهر اقدام به اجاره دادن منازل مسکونی خود به اتباع بیگانه غیر مجاز می‌کنند، هشدار لازم توسط مرکز بهداشت و درمان و شورای اسلامی شهر و شهرداری داده شود .

این مقام قضایی به تشکیل تیم گشت مشترک و برخورد با کارفرمایانی که از اتباع بیگانه در کارهای کشاورزی خود استفاده می‌کنند، اشاره و بیان کرد: این تیم گشت توسط اداره کار و امور اجتماعی شهرستان، نیروی انتظامی و بخشداری تشکیل و به رصد دقیق حضور اتباع بیگانه در شهرستان خواهد پرداخت .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح قاضی مدرسه در سال تحصیلی جاری اشاره کرد و گفت: با هماهنگی با مدیران مدارس و اولیاء دانش آموزان در سال تحصیلی جدید جهت ارائه برنامه های طرح قاضی مدرسه با همکاری اداره آموزش و پرورش اقدام خواهد شد .

رییس دادگاه عمومی بخش مروست خاطرنشان کرد: آموزش همگانی و ارتقاء آگاهی‌های عمومی و حقوقی آحاد جامعه امری ضروری است که در این خصوص با همکاری حوزه مقاومت بسیج، شورای اسلامی و بخشداری برنامه‌هایی تدوین و اجرا خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      دمت گرم.خوب کاری میکنی.تشکر.

    • بدون نام

      بسیار درست و پسندیده است!

    • علیرضا

      متأسفانه بعضی از خانواده های ایرانی بهشون زن هم می دهند .

    • بابک

      بابا بیرونشون کنید این هارا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج