اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۲۱۹۶۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

رسیدگی ویژه به آسیب دیدگان پالایشگاه تهران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به دنبال بروز حادثه در پالایشگاه نفت تهران، از مدیر درمان تامین اجتماعی استان تهران خواست که به فوریت از آسیب دیدگان این حادثه عیادت و به وضعیت آنان رسیدگی کند و درارتباط با لزوم برقراری مستمری بازماندگان اقدام شود.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به دنبال بروز حادثه در پالایشگاه نفت تهران، از مدیر درمان تامین اجتماعی استان تهران خواست که به فوریت از آسیب دیدگان این حادثه عیادت و به وضعیت آنان رسیدگی کند و درارتباط با لزوم برقراری مستمری بازماندگان اقدام شود.

سیدتقی نوربخش همچنین بر لزوم برقراری مستمری بازماندگان این حادثه از سوی بخش بیمه ای سازمان تامین اجتماعی در اسرع وقت تاکید کرد.
نوربخش ضمن اظهار تاسف از این حادثه تلخ که منجر به فوت ٦ نفر از کارکنان پالایشگاه تهران و مجروح شدن تعدادی دیگر شد، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در چنین شرایطی برای یاری رساندن به بیمه شدگان و خانواده آنان مسئولیت دارد و از تمامی ظرفیت های این سازمان برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان و حمایت از خانواده بازماندگان استفاده می شود.
برج تقطیر یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران که در جنوب پایتخت واقع است، بعداز ظهر جمعه دچار حریق شد؛ و به دلیل آنکه هشت نفر از مهندسان و تکنسین های این پالایشگاه در ارتفاع قرار داشتند، امکان نجات آنها میسر نشد.
به گفته «هدایت الله جمالی پور» فرماندار ویژه شهرستان ری، این حادثه حوالی ساعت ۱۶ بعدازظهر گزارش شد و تا ساعت ۱۸ به طور کامل مهار شد.

وی اعلام کرد: بر اثر وقوع آتش سوزی در یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران، ۶ نفر از پرسنل این مجموعه کشته و ۲ نفر مصدوم شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرادی

      سوختن تموم شدن بدبختا چه رسیدگیی اخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج