اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۲۹۴
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

زندگی یک زوج ویران شد

عواقب ازدواج با دختر مدیر كارخانه

مردی در دادگاه گفت: فاصله طبقاتی و فرهنگی بین خانواده من و همسرم به قدری بود كه بیشتر از یك سال نتوانستیم با یكدیگر به زندگی مشترك ادامه دهیم.

مردی در دادگاه گفت: فاصله طبقاتی و فرهنگی بین خانواده من و همسرم به قدری بود كه بیشتر از یك سال نتوانستیم با یكدیگر به زندگی مشترك ادامه دهیم.

این مرد كه به درخواست طلاق همسرش در دادگاه خانواده حضور یافته بود در مقابل قاضی دادگاه اظهار كرد: من قبل از ازدواج كارمندی ساده در كارخانه پدر همسرم بودم و گاهی اوقات به دلیل خوب رانندگی كردن، پدر همسرم را تا منزل و با اتومبیل شخصی خودشان می رساندم و در همین مدت زمان كوتاه همسرم را می دیدم. در مدت زمان كوتاهی به او علاقه مند شدم اما هرگز به خود جرات نمی دادم كه علاقه ام را بازگو كنم زیرا می دانستم با مخالفت خانواده ها روبرو خواهم شد.

وی در ادامه اظهاركرد: بعد از مدتی متوجه شدم همسرم به عنوان مشاور امور مالی در كارخانه مشغول به كار است كه بعدها خودش مدعی شد به خاطر علاقه ای كه به من داشت به بهانه كار كردن وارد كارخانه شده است و در نهایت با مخالفت های خانواده ها با یكدیگر ازدواج كردیم و سمت من در كارخانه از یك كارمند ساده به مدیرعامل شركت ارتقاء یافت. در آن زمان به خیال خودم دنیا به كامم بود چرا كه هم از نظر موقعیت شغلی در جایگاه بالایی قرار داشتم و هم با آن كسی كه بهش علاقه داشتم ازدواج كردم.

این مرد جوان با ابراز ناراحتی بیان كرد: اما این دوران خوشی مانند مواد خوراكی كه دارای تاریخ مصرف است، به زودی تمام شد و زندگی روی دیگرش را به من نشان داد. همسرم بعد از گذشت یك سال خانه را ترك كرد و تنها بهانه او خسته شدن از زندگی كردن با من بود. بارها و بارها به منزل پدرش رفتم تا او را متقاعد كنم كه به منزل بازگردد اما او تحت هیچ شرایطی راضی نمی شد.

وی گفت: او می گفت دوست ندارم همسرم برای پدرم كار كند. به او قول دادم به محض پیدا كردن شغلی مناسب از كار كردن در كارخانه پدرش استعفا دهم اما وی باز هم بهانه تراشی كرد تا اینكه پدرش به خواست او مرا از كارخانه بیرون كرد.

این مرد عنوان كرد: من به خاطر همسرم با خانواده ام قطع رابطه كردم اما او به راحتی مرا ترك كرد و اكنون درخواست طلاق داده، من نیز با طلاق موافق هستم زیرا او هرگز با من به زندگی مشترك ادامه نخواهد داد. عمده ترین مشكل ما فاصله طبقاتی است كه از ابتدا نسبت به آن بی توجه بودیم.

قاضی جلسه بعد از شنیدن اظهارات مرد جوان در حضور وكیل همسرش حكم طلاق توافقی را صادر كرد.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

عواقب ازدواج با دختر مدیر كارخانه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک تو سر اون دختره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج