اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۷۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ايران عضو شوراي اجرايي سازمان جهاني جهانگردي شد

جمهوري اسلامي ايران با تصميم مجمع عمومي سازمان جهاني جهانگردي به عضويت شوراي اجرايي و كميته بررسي عضويت اعضاي وابسته براي سال هاي ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ اين سازمان بين المللي درآمد.

ایرنا: بيستمين اجلاس مجمع عمومي سازمان جهاني جهانگردي ملل متحد (UNWTO) از سوم شهريور ماه در ويكتوريافالز به ميزباني مشترك كشورهاي زامبيا و زيمبابوه با حضور هيات هاي عالي رتبه بيش از ۱۶۰ كشور جهان از جمله هياتي از جمهوري اسلامي ايران، آغاز به كار كرد.

بنا بر اعلام سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، در اين اجلاس خط مشي هاي كلان صنعت گردشگري در سطح جهاني تبيين و برنامه ها و اهداف توسعه اي در صنعت گردشگري از طريق ۹ كميته تخصصي پيگيري مي شود.

در جلسه روز نخست مجمع عمومي، جمهوري اسلامي ايران به عنوان نايب رييس مجمع عمومي برگزيده شد و عضويت كشورمان در شوراي اجرايي و كميته بررسي عضويت اعضاي وابسته براي سال هاي ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ به تصويب رسيد.

در نخستين روز اجلاس بيستم، مجمع عمومي سازمان جهاني جهانگردي، سند برنامه و بودجه اين سازمان كه مورد حمايت جمهوري اسلامي ايران نيز قرار گرفته بود، به تصويب رسيد.

در حاشيه اين اجلاس، هيات اعزامي از سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري جمهوري اسلامي ايران با طالب ريفايي دبيركل سازمان جهاني جهانگردي ملل متحد ديدار كردند.

در اين ديدار دبيركل سازمان جهاني جهانگردي ملل متحد، ضمن تبريك انتصاب دكتر محمدعلي نجفي به عنوان معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در زمينه تداوم همكاري و مشاركت ايران با اين نهاد بين المللي ابراز اميدواري كرد.

هيات اعزامي از ايران همچنين در ديدار با والتر امزمبي، وزير گردشگري زيمبابوه، پيام معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري را به وي ابلاغ و درخصوص تحولات جديد توضيحاتي ارايه دادند.

در اين ديدار وزير گردشگري زيمبابوه نيز با اشاره به دو سفر خود به ايران، موضوعاتي از جمله امكان لغو رواديد در جزيره كيش، صدور رواديد ۱۵ روزه در فرودگاه هاي بين المللي ايران و توسعه بيش از پيش روابط گردشگري ميان ايران و زيمبابوه را مطرح كرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج