اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۳۹۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تکذیب یک خبر درباره رئیس سابق بانک مرکزی

درحالی که صبح دیروز وزیر اقتصاد به نقل از رئیس کل سابق بانک مرکزی گفته بود که آقای بهمنی اذعان کرده "در این ۶ سال تنها یک هفته رئیس کل بودم"، بهمنی پاسخ داد: بنده گفته‌ام یک هفته "رئیس کلی" رفتم سرکار و ۶ سال شبانه روز کار کردم.

خبرگزاری تسنیم: درحالی که صبح دیروز وزیر اقتصاد به نقل از رئیس کل سابق بانک مرکزی گفته بود که آقای بهمنی اذعان کرده "در این ۶ سال تنها یک هفته رئیس کل بودم"، بهمنی پاسخ داد: بنده گفته‌ام یک هفته "رئیس کلی" رفتم سرکار و ۶ سال شبانه روز کار کردم.

محمود بهمنی در ارتباط با اینکه آیا روایت وزیر اقتصاد به نقل از شما صحت دارد و شما فقط در یک هفته اخیر رئیس کل بانک مرکزی بودید؟ اظهار داشت: خیر؛ آقای طیب نیا این روایت را اشتباه مطرح کردند.

وی با بیان اینکه در ۶ سال اخیر شبانه روزی کار کرده است، گفت: رئیس کل بانک مرکزی در هیچ جای دنیا شبانه روزی کار نمی کند اما بنده در این چند سال شبانه روزی کار می کردم ولی در یک هفته اخیر از حجم کاری ‌ام به شدت کاهش یافته بود و "رئیس کلی" به سر کار می رفتم.

بهمنی اضافه کرد: در ۶ سال اخیر شبانه روز می دویدم اما در یک هفته اخیر "رئیس کلی" سرکار می رفتم.

رئیس کل سابق بانک مرکزی همچنین درباره اظهارات معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه رئیس جمهور دستور ویژه داده‌اند که از آقای بهمنی در دولت تدبیر و امید استفاده شود، تصریح کرد: بنده در جریان نیستم و هیچ صحبتی در این باره با بنده نشده‌ است.

علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل قبلی و فعلی بانک مرکزی اظهار داشت: آقای بهمنی یک نکته ای به من گفتند اما نمی دانم ایشان راضی هستند این مطلب را بگویم یا خیر؛ آقای بهمنی گفتند "من در این ۶ سال تنها یک هفته رئیس کل بانک مرکزی بودم و آنهم پس از ریاست جمهوری آقای دکتر روحانی بود".
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      اقای بهمنی ! کاش در این 6 سال فقط روزها کار میکردید !؟ در ان صورت حجم ضرری که به کشور هم میزدید نصف میشد !!!!!!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج