اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۴۸۵
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

پرداخت عیدانه به مردم ادامه می یابد

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، از تداوم پرداخت عیدانه در سال ۹۳ به میزان سال ۹۲ (که معادل نفری ۸۵ هزار تومان بود) خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، از تداوم پرداخت عیدانه در سال ۹۳ به میزان سال ۹۲ (که معادل نفری ۸۵ هزار تومان بود) خبر داد و گفت: در جلسه‌ای که بین معاون مدیریت و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری و کمیسیون برنامه و بودجه انجام گرفت مقرر شد که عیدانه سال ۹۳ به میزان سال ۹۲ پرداخت شود.

موسی‌الرضا ثروتی با اشاره به اینکه کشور در حال حاضر به لحاظ اقتصادی در وضعیت مناسبی قرار ندارد، اظهار کرد: با وجود اینکه عیدانه سال گذشته بار مالی هزینه‌ای بسیار زیادی بر دوش دولت گذاشت اما به‌دلیل خالی بودن سبد هزینه‌ای خانوار‌ها و تورمی که به‌وجود آمده و تا پایان امسال کماکان تورم موجود وجود دارد عیدانه سال ۹۳ به میزان سال ۹۲ پرداخت می‌شود.

وی همچنین از ادامه مذاکرات کمیسیون برنامه و بودجه و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری برای توافق نهایی بر سر مجوزهای لازم و اصلاح بودجه ۹۲ خبر داد و گفت: سه‌شنبه معاون مدیریت و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری در کمیسیون برنامه و بودجه حضور خواهد یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دنیا

      واااای این همه بخشش میکنید ,چه طوری از خجالتتون در بیایم؟

    • ناشناس س س

      فقط تو رو خدا شما مثل دولت قبلی و مثل پارسال تو گوش یارانه اسفند نزنید بعد یه منتی هم سرمون بزارید و بگید که هم یارانه دادیم هم عیدانه.

      پاسخ ها

      • مغفرتی

        شعور داشته باشی پارسال که خیلی زودتر عیدانه پرداخت شد با یارانه کجا زد به گوشش

    • حسن خزائی

      آقای عضوکمیسیون برنامه وبودجه جناب اقای ثروتی ! آیا شما واقعا" فکر می کنید تورم موجود که بر اساس گفته خودت تا پایان سال هم ادامه دارد.فقط به میزان 85هزار تومان قدرت خرید مردم را کاهش داده است؟؟؟!!! وبا این مبلغ قابل جبران است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

    • ابراهیم علیپور

      ثروتی جان فقط خیر امواتتون از این حرفای کلیشه ای و تکراری نزنید لطفا هر کسی هم که ندونه فکر میکنه که خدای ناکرده شما چیزی حالیتونه . ممنون میشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج