اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۷۹۶۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

جزئیات نوسازی محله تختی

رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران با اشاره به تجمیع و نوسازی ۵۰ پلاک در محله تختی، ابراز امیدواری کرد: در کمتر از دو سال واحدهای مسکونی ساخته شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران با اشاره به تجمیع و نوسازی ۵۰ پلاک در محله تختی، ابراز امیدواری کرد: در کمتر از دو سال واحدهای مسکونی ساخته شود.
میرصادقی صبح امروز در مراسم کلنگ زنی 50 واحد تجمیعی محله تختی واقع در منطقه 12 با بیان اینکه امروز همزمان با 50 سالگی فوت تختی توانستیم اقدام مهمی در بازآفرینی محله تختی انجام دهیم، گفت: محله تختی حدود 22 هزار نفر جمعیت دارد و 80 هکتار است که 53 هکتارش بافت فرسوده و 16 هکتار بافت ناپایدار است که در سال‌های گذشته سند توسعه محله تختی با افق طرح 1400 به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه ۳۵۰۲ پلاک در این محله است که حدود ۳۰۰۰ پلاک فرسوده است، گفت: حدود ۱۳۰۰ پلاک یعنی حدود ۴۱ درصد در محله تختی نوسازی شده است.

رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران با بیان اینکه پروژه نوسازی این ۵۰ پلاک مدت‌ها طول کشید، گفت: ۱۲۷ مالک در این پروژه وجود دارند که همه دست به دست هم داده تا کلنگ این مجموعه به زمین بخورد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار بخش خصوصی در این منطقه یک سازنده معتبر است، گفت: با سیستم اجرایی و سازه نوینی که در این پروژه به کار می‌رود امید است در کمتر از دو سال واحدهای مسکونی ساخته شود.

میرصادقی با بیان اینکه تقریبا سرانه‌های شهری در این منطقه صفر است، گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک سازمان نوسازی وضعیت بافت فرسوده در این منطقه را بهبود بخشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ....

      اوه انگار می خوان فیل هوا کنن ۵۰ واحد مال یک کوچه ۲۰ متری میباشد . تازه دوسال دیگه که مرده کی زنده ؟ بس تبلیغات الکی . با فهم مردم بازی نکنین !
      ما که توبافت فرسوده داریم خودمون می سازیم و امثال من زیادن و کلی وعده دروغ از قبیل وام . اتشعابات رایگان و غیره به ما دادند همه تو زرد درآمد ولی باز باغرض می سازیم .بالای هزارها خانه نوسازی شد اینقدر هم تبلیغ نشد تازه باج شهرداری و ... را هم میدیم بازهم کلی انتقاد می کننداز بخش خصوصی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج