اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۷۳۰۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

آتش سوزی مخزن مواد نفتی بندرعباس مهار شد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس آخرین جزییات آتش‌سوزی در مخزن ذخیره مواد نفتی غرب بندرعباس را شرح داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس آخرین جزییات آتش‌سوزی در مخزن ذخیره مواد نفتی غرب بندرعباس را شرح داد.

حسن امینی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، در خصوص آتش‌سوزی ظهر امروز در یکی از مخازن ذخیره مواد نفتی وابسته به کارخانه تولید قیر در غرب بندرعباس، افزود: در ساعت ۲۲ امشب آتش تحت کنترل آتش‌نشانان قرار گرفت و مهار شد.

وی با بیان اینکه تلاش آتش‌نشانان جهت اطفای کامل حریق همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: عملیات جداسازی مواد اشتعال‌زا انجام‌شده و حریق به‌طور کامل مهارشده است اما پیش‌بینی می‌شود اطفای حریق تا پایان امشب ادامه داشته باشد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس اضافه کرد: در ساعت 13:09 امروز (4 بهمن) در یکی از مخازن ذخیره مواد نفتی وابسته به کارخانه تولید قیر در غرب بندرعباس آتش‌سوزی عظیمی رخ داد که منجر به فوت و مصدومیت چند نفر از کارکنان شد.

امینی زاده با بیان اینکه آتش‌نشانی بندرعباس با تمامی توان در این عملیات حضور دارد، اظهار کرد: تیم‌های آتش‌نشانی از مجتمع کشتی‌سازی و پالایشگاه نفت بندرعباس به همراه آتش‌نشانی بندرعباس در این عملیات حضور دارند.

وی ادامه داد: تا ساعتی پیش، پیش‌بینی می‌کردیم عملیات اطفای حریق به پایان برسد اما به دلیل وزش باد و تغییر جهت آتش، عملیات اطفا زمان‌بر شده است.

این مقام مسئول در پایان در خصوص پیش‌بینی زمان اطفا کامل این آتش‌سوزی، افزود: در صورت مهیا بودن شرایط دو تا سه ساعت دیگر این آتش سوزی مهار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      جناب همگی تشریف دارند و تا آخرین قطره مازوت ها در آتش سوخت و چهار نفر را هم روانه قبرستان کرد

    • بدون نام

      توی کشوری که با پول همه که میشه کرد هر نو نوع محوری گرفت آخرش همین میشه حال بدتر از این هم میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج