adexo3
۶۷۴۶۴۶
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

نقوی حسینی: رئیس‌جمهور، ناکارآمدی مدیران را گردن حاکمیت نیندازد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اظهارات رئیس جمهور درباره اینکه علت اعتراضات اخیر مردم مسائل مختلف بوده و جنبه اقتصادی برجسته‌ای نداشته است، گفت: آقای رئیس جمهور فرافکنی نکند و هزینه ناکارآمدی مدیران اجرایی را به گردن نظام نیندازد

خبرگزاری فارس: سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه اعتراضات مردم در هفته‌های اخیر به خاطر مسائل اجتماعی، سیاسی و مسائل سیاست خارجی بود و اقتصاد نقش چندانی در آن نداشته، گفت: قطعاً همه ملت ایران پای آرمان‌ها، ارزش‌ها و استراتژی‌های کلان نظام و پای همه دستاوردهای حاکمیتی نظام محکم و استوار ایستاده‌اند.

وی افزود: اگر تهدیدی علیه ملت ایران وارد فتنه و چپاولگری شود همه ملت ایران از انقلاب و از ارزش‌ها و خاک سرزمین‌شان دفاع می‌کنند، همه ملت ایران از ولایت فقیه حمایت می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: اما آنچه که در این جا لازم به ذکر است این است که مردم گرفتار مسائل روزمره هستند امروز مردم گرفتار بیکاری سرسام‌آور و خانمان‌سوز هستند و امروز با مشکلات گرانی لجام‌گسیخته مواجهند. مردم امروز گرفتار رکود اقتصادی هستند.

نقوی خاطرنشان کرد: چه کسی با استقلال و آزادی کشور مخالف است؟ چه کسی با پیشرفت حوزه دفاعی کشور مخالف است؟ چه کسی با دستاوردهای هسته‌ای ملت مخالف است؟ چه کسی با عزت و استقلال ملت ایران و مقابله ایران در برابر قدرت‌های سلطه‌گر مخالف است؟ بدیهی است که هیچ کس مخالف نیست و همه پای آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب می‌ایستند.

وی افزود: اعتراض مردم به نوع مدیریت اجرایی کشور است، مردم گرفتار مؤسسات مالی و اعتباری هستند که بد مدیریت شده، مردم گرفتار مسأله بیکاری هستند که خانمان‌ جوان‌هایشان را می‌سوزاند، مشکل مردم اینهاست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: چند میلیون از خانوارها گرفتار مؤسسات مالی هستند این در حالی است که آقای رئیس جمهور مدعی می‌شود مشکل ۹۸ درصد سپرده‌گذاران مؤسسات مالی حل شده است.

نقوی خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرافکنی نکند و هزینه بی‌عرضگی و بی‌لیاقتی مدیران اجرایی را به گردن نظام نیندازد و هزینه آن را بر جمهوری اسلامی بار نکند. هزینه این کار را دولت باید بپردازد. دولت نمی‌تواند مسائل مربوط به مردم را مدیریت و تمشیت کند. ارتباطی با نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت ندارد.

وی افزود: مردم هم حامی حاکمیت و هم حامی دستاوردهای آن هستند و هم حامی ارزش‌های آن. مشکل امروز مردم مشکل معیشت‌ و اشتغال‌شان است، مشکل مردم امروز مشکل تولید و بحث واردات بی‌رویه و مواد غذایی و بحث مسکن است که اینها در محدوده کاری بخش اجرایی است. چرا دولت می‌خواهد هزینه‌های بی‌برنامگی و بی‌لیاقتی مدیرانش را به گردن نظام و حاکمیت بیندازد و آن را تقسیم کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهار داشت: دولت باید شجاعانه بپذیرد که اعتراض مردم به مدیریت اجرایی است و مدیریت اجرایی نمی‌تواند امور مردم را تمشیت کند و بیخود هم هزینه بار حاکمیت نکند.

نقوی با اشاره به فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: آنچه که مهم است این است که بعد از گذشت حدود ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی یعنی نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر حرکت و قیام ملت ایران به رهبری حضرت امام (ره) و با تکیه بر اسلام و قرآن امروز توانسته در دنیا جهشی را ایجاد کند و ایران را به عنوان یک بازیگر بین‌المللی و منحصر در عرصه منطقه‌ای و جهانی معرفی کند.

وی افزود: امروز ملت ایران با سرنگونی حکومت پهلوی یک نظام مستقل مردم‌سالار آزاد را بنیان گذاشتند که خودشان سرنوشت‌شان را تعیین می‌کنند، نمایندگان مجلس را انتخاب می‌کنند، دولت انتخاب می‌کنند، نمایندگان خود در مجلس خبرگان رهبری را انتخاب می‌کنند، شوراها را انتخاب می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان، گفت: امروز پیشرفت ملت ایران در حوزه‌های علم و دانش، پزشکی، عمران، شهرسازی، آبادانی روستاها و استقلال اقتصادی گام‌های بسیار بلندی را برداشتند به طوری که امروز عزت ملت ایران را در چشم جهانیان می‌بینیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم واسه گرسنگی بدبختی بیکاری اختلاس اعتراضکردن چ ربطی به سیاست داره

    • بدون نام

      چرا اعتراضهای مردمی رو به نفع خودتون مصادره می کنید؟ اتفاقا خیلی از مردم با سیاستهای خارجی که بجز هزینه بر دست مردم ایران نمی گذاره مخالفند .کیه که ندونه دلیل خیلی از مصیبتهای امروز ما تحریم ها و هشت سال دولت بلبشوی احمدی نژاده که همه شما بخاطر سیاستهای احمقانه خارجیش ازش دفاع می کردید ....چه وقت قراره از خواب قیلوله تون بیدار بشوید و بفهمید جامعه تغییر کرده ؟؟؟

    • بدون نام

      سازمان مدیریت واستخدامی کشوری منبع فساد و چپاولگری در جامعه است چون آن سازمان به وسیله نمایندگان هر سه قوه اداره میشود وفساد در ان اداره به تمام بخشهای کشور سرایت میکند چون آن اداره مدیران را استخدام یا اخراج میکند

    • فارس

      سلام جلو فساد مالی کی باید بگیره فکر کنم آخرش ملت عادی

    • بدون نام

      مدیریت ایران از ریشه خراب است باید پایه درست مدریت ایجاد کنید و ریشه مدریت در سازمان مدیریت خدمات استخدامی کشوری است که هم مدیران دانا استخدام میکند وهم مدیران منافق وپست سازمان مدیریت واستخدامی کشوری پایه واساس هر جامعه ای است وای به ان کشوری که آن سازمان فاسد شود میشود کشور شتر گاو پلنگ بامیشود کشور خر توخر

    • بدون نام

      وقتی به. عاقبت کلیه نخست وزیران و روسای جمهور , گذشته و حال نگاه , و به گفته های کلیدی انها در زمان فشار نگاه می کنیم. متوجه می شویم ساختار کلی سیستم , یک مشکل اساسی دارد که باید ان را شناخت و ان را ترمیم کرد .ساده لوحی و ساده گویی مانع رفع مشکل می شود .

    • بدون نام

      با نماینده های نا کارآمد چکار کنیم که هی به پروپای دولت میپیچن؟؟؟؟؟دوره گذشته ریاست جمهوری روحانی بیشترین وقت وزرا صرف جواب دادن به سوالات اکثرا بیمورد و پراز عقده و انتقام نماینده های بعضا ناکارآمد مجلس شد

      نماینده ها باید بدونن نماینده ملتن نه نماینده مجلس!!!!!

    • بدون نام

      اگرمدیران ناکارامدن چهارسال دوم عوضشون کنیدجلوضررراهرجابگیری منفعته هرچندمعلوم نیست جلوش گجاست وکی بهش میرسدگ

    • سلام

      جناب نقویان حاکمیت مجموعه ایی از مدیران و سیستم های اجرایی و قانون گزاری است..بدون این ها حاکمیت معنی ندارد .

    • بدون نام

      ما که از روحانی چیزی به جز تحریم بیشتر و طعنه به احمدی نژاد چیزی ندیدیم.ولی پای انقلاب و ارمان هایش هستیم.

    • بدون نام

      درسته بندازیدگردن مردم

    • بدون نام

      روحانی فکر کرده مردم حالیشون نیست میخواد دنیا طلبی خودش رو از طریق مردم .... بابا مردم زمان احمدی نژاد بیشتر تحریم بودن ولی نریختن بیرون اعتراضات برای بی کفایتی دولت روحانی هست ولا غیر مردم از ولایت فقیه دست نمیکشند تا بمیرد هر آنکه نتواند دید

    • بدون نام

      واقعا شما نمایندگان بیکاری مردم وجوانانمون میبینیدبعد۱۰ملیون شغل اجازدادین افغانیاروجمع اشغال کندو۱۵ملیون افغانی خارجی همه جورهزینشون می‌دیم به نظرپشت این قضیه خیانت به ایران وایرانی که اینجا واشغال کنند وشیعه هاروضعیل کنند وبعدمیگن۱/۵,تا۲/۵ملیون مهاجر افغانی هست کمکم دارن کل ایران اشغال میکنن پهنه ناراضیان وشماازاتاقتون بیرون بیاییم تابببینین

    • بدون نام

      همتون بی عرضه اید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج