اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۸۷۰۸
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

انهدام باند جیب‌برها در تهران

رئیس کلانتری ۱۰۵ سنایی، با اشاره به دستگیری چهار عضو یک باند جیب بری در محدوده سنایی، گفت: این متهمان در اتوبوس های تندروی راه آهن تا تجریش حضور یافته و اقدام به جیب بری می کردند.

خبرگزاری مهر: رئیس کلانتری ۱۰۵ سنایی، با اشاره به دستگیری چهار عضو یک باند جیب بری در محدوده سنایی، گفت: این متهمان در اتوبوس های تندروی راه آهن تا تجریش حضور یافته و اقدام به جیب بری می کردند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد "محمد رضا موسوی" در تشریح این خبر گفت: با توجه افزایش میزان سرقت های جیب بری در محدوده مذکور خصوصا در ایستگاه های اتوبوس های تندرو، جلسه ای در کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران برای بررسی و دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی، عنوان داشت: در بررسی های انجام شده چهار تن از سارقان حرفه ای این محدوده که در محله های مختلف اقدام به سرقت و جیب بری می کردند، شناسایی شده و تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد و بلافاصله تیمی از ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهمان به محل اعزام شدند و طی یک عملیات ضربتی هر چهار متهم را بازداشت کردند.

رئیس کلانتری ۱۰۵ سنایی، اظهار داشت: هر چهار متهم به کلانتری منتقل و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان وجه نقد مسروقه از مسافران اتوبوس های تندروی درون شهری، کشف شد.

سرگرد موسوی، تصریح کرد: این متهمان در اعترافات خود اظهار داشتند که از محدوده میدان راه آهن تا میدان تجریش سوار اتوبوس های تندرو می شدند و با استفاده از شلوغی داخل اتوبوس ها اقدام به سرقت و جیب بری می کردند.

گفتنی است، این پرونده ۶ شاکی دارد و هر چهار متهم پس از تکمیل پرونده راهی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رسول 10 ساله از تهران

      فقر و نداری ریشه در کاخهای ستمگران و جاده های پرپیچ و خم زندگی و از ورای کوههای صعب العبور و رنگین کمانی از انسانهای زمان همچو تابلویی فراتر از لبخند ژوکوند و پابلو نرودا و آثار فیلسوفانی چون شیخ شهاب الدین سهروردی و در فراسوی زمان در گسل های زمان که نشان از خشم درون و هیاهوی بیرون و لجام گسیختگی انسانهای ظالم و در چرخه ی زمان چاره ای جز تسلیم به چنگال بی رحم روزگار که خود دنباله ی آفرینش و مرگ موجوداتی که ناخواسته چشم به جهان و چشم به آخرت که مجازاتی سخت در انتظار این افراد که در طول زندگی سیاهشان عده ای را به خاک سیاه و عده ای را به مرگ که مرگ در چشمان مَهلا من عسل که از کوههای زاگرس و شهد گلهای بابونه ی وحشی که اهلی تر از هر انسانی که در جستجوی حقیقت چون من که از دست طالبان از کارگاههای ساخت تنباکوی جنسی و کار طاقت فرسا به سوی ایران و ایرانی و همزبانی در سایه ی آرامش گریخته از طالبان و آرامشی در اثر رشته ی روانشناسی و تیم فوتبال کابل یونایتد و کارگری در تهران و آرزوی دوختری افغان و گیج شدن در گذر زمان.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رسول هیس!

    • سحر

      فقر بیکاری بیداد میکنه.بیکاری آدم به کجا نمی بره

    • رسول 10 ساله از تهران

      چی بگم از افغانستان اومدم ایران این همه راه را هزار جور خلاف دیدم

    • بدون نام

      کدوم انهدام؟! از اینور میگیرید، از اونور آزادشون میکنید!!!

    • بدون نام

      قانون بگذارید هر فردی در کلان شهرها دزدی کرد دیگر نمی تواند در کلان شهرها زندگی کند و الا پایینتر., معضل دزدیها تا حدود زیادی حل می شود البته خواستن , توانستن است ؟

    • دروغگو

      با سپاس از زحمات نیروهای مبارزه با فساد و دزدی و جیب بری، ولی سوالی پبش میاد، مگر در تهران چند باند جیب بر وجود دارد که هر یک هفته یا دو هفته چند باند از اینکه جیب برها منهدم میشود! برای من بیسواد که کارگر ساده ای بیش نیستم تا پاکسازی این گونه افراد فاسد در تهران چقدر مدت کافی است که دیگر حرف از منهدم یا گرفتن جیب بر یا جیب برهای گروهی لازم است و این همه هزینه که جهت دستگیری آنها مصرف میشود نیروهای انتظامی را تحلیل می برد آیا بهتر نیست در صورت دستگیری اینگونه باندها آنها را به حبس طولانی مدت و کار اجبتری وا دارند تا زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی جهت مجدد گیری این دزدان هدر نبود و هر دزد یا جیب بر را فقط یک بار دستگیر و طی مراحل قانونی آنان را به اردوهای کار اجباری طویل المدت محکوم تا نیروهای زحمت کش انتظامی دوباره کاری نشود، با سپاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج