اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۳۰۷۳
۱۵ نظر
۵۰۰۸
۱۵ نظر
۵۰۰۸
پ

عدم اعتماد مردم؛ مشکل پیام رسان‌های داخلی

پیام رسان های داخلی مشکل فنی و زیرساختی ندارند، مشکل عدم اعتماد مردم است که از وزیر ارتباطات در این خصوص کاری ساخته نیست.

خبرگزاری ایسنا:‌ پیام رسان های داخلی مشکل فنی و زیرساختی ندارند، مشکل عدم اعتماد مردم است که از وزیر ارتباطات در این خصوص کاری ساخته نیست.

پروانه سلحشوری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و فراکسیون امید درگفت‌و گو با ایسنا در خصوص اظهارات متفاوت در خصوص فیلترینگ تلگرام گفت: ما هم اخباری در این مورد شنیده ایم و امیدواریم خبر همانی باشد که سخنگوی شورای عالی فضای مجازی اعلام کرده است، چون اگر غیر از این باشد هیچ کمکی به جامعه نخواهد شد به غیر از بی اعتمادی بیشتر. الان مردم به تلگرام اقبال دارند نه به این خاطر که پیام رسانهای داخلی تکافوی نیاز مردم را نمی‌دهد و مشکل زیرساختی یا فنی دارد بلکه به این خاطر که مردم به آنها اعتماد ندارند.

وزارت ارتباطات هم در این مدت به تکالیف فنی و فرهنگی خود عمل کرده است اما اطلاع داریم که متاسفانه دستگاههای دیگری که مسوولیت هایی در این زمینه دارند، اهمال کاری می‌کنند و همه مشکلات متوجه وزارت ارتباطات می‌شود .

با وجود اینکه روی وزیر ارتباطات در ابتدای کارش نظرهای موافق و مخالف متعددی وجود داشت ولی وی تلاش بسیاری کرد بویژه اینکه در ماه‌های ابتدایی وزارتش با چالش فیلترینگ موقت تلگرام مواجه شد. اگر چه مسوولیت فیلترینگ با این وزارتخانه نیست و تصمیم گیرنده این حوزه کمیته تعیین مصادیق مجرمانه، شورای عالی فضای مجازی و ...هستند اما امیدواریم تصمیماتی با رویکرد اعتمادسازی اتخاذ شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان دوران عهد بوق نیست که با فیلتر کردن چیزی بتونن مانع دسترسی بشن البته بیشتر از این توقع نیست از مسؤلان ، وقتی اداره کنندگان مملکت تماما اشتباهی و بصورت شانسی مسؤل شدند اوضاع بهتر از این نخواهد شد ، درد ما اینست که یک وزیر یا یک مسؤل باید با یک بیسواد که نهایت سوادش ابجد هوز است مشورت کند و برایش گزارش کار دهد و نظرات متحجرانه او را اعمال کند

    • فریبا

      من به شوهرم پیام میدادم یا بالعکس مخابرات جواب ما رو میداد با پیامک!!! انگار شنود دارن!!! حالا هم که دارن, فضولی میکنه و عین مادرشوهرا جواب میده!!!! پررو........کلی با هم خندمون گرفته بود!!

    • واقعیت

      دقیقا

    • بدون نام

      واقعا چه کسانی مردم را به کشور خودشون بی اعتماد کردن

    • بدون نام

      چه دولتهای قبلی و چه دولت فعلی ، تنها کاری که انجام دادند در هر موردی، پاک کردن صورت مسئله بجای حل مسئله بوده، نتیجه اینکار چیزی به غیراز بی اعتمادی الان مردم نسبت به دولت امروز و دولتهای قبل نبوده، با دروغ و تزویر و ریاکاری ، هیچ چیز ماندنی نیست

    • بدون نام

      کشور آباد = مردم مطمئن و خیال راحت

    • بدون نام

      ما چقدر بدبختیم که به اجنبی اعتماد می کنیم ولی به هموطن خودمون اعتماد نمی کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو داخلیش رو استفاده کن اجنبی

    • بدون نام

      نه بابا اشتباه میکنی بخاطروعده های پوچ و بی اساس رئیسه که درانتخابات داد وعمل نکرد خدا وکیلی نظرمردم رو بپرسید ببینیددرسته چقدر سیب وگلابی وارد کردند همش دروغ .‌

    • بدون نام

      جای حل کردن مشگلات درب قابلمه رو سفت میکنن بلاخره بوش درمیاد فرض کنید تلکرم فلیتر کردین چه مشگلی حل میشه اینطوری تلنکش درمیاد اخرش

    • بدون نام

      پیامرسان داخلی یعنی شبکه خبر با اخبارش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مامردم‌به‌شما‌مثلا‌داخلیا‌‌بی‌اعتمادیم!

      • بدون نام

        تو عدد هم نیستی چه برسه به شخص،بجای ملت نظر نده

    • بدون نام

      نباید به اجنبی اعتماد کرد ولی مسئولان ما از اجنبی هم بدترند.

    • صدف

      شما از سایت و ایمیل و پیام رسانهای خارجی هم استفاده کنی اگر کاری علیه امنیت ملی یا دزدی یا ترویج مواد مخدر انجام بدی مسئولان امنیتی کامل متوجه میشن.
      و اگر هم اهل دزدی تو فضای مجازی و این کارا نباشی کسی کاری به کارت نداره تو فضای مجازی.
      پس پیام رسان داخلی و خارجی تو این زمینه فرق نداره.
      ولی اگر پیام رسان خارجی استفاده کنی تو سفر خارجی یا موارد دیگه خیلی راحت داعش و غیره تمام آمارت رو دارن و میتونن بهت آسیب بزنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج