اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۲۷۵۴
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

به تخلفات سال‌های ۸۷ تا ۹۱ رسیدگی می‌شود

در پی تذکر نماینده مردم محلات نسبت به ابهام در رسیدگی به تخلفات متخلفان سال‌های ۸۷ تا ۹۱، رئیس مجلس به دیوان محاسبات کشور و کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد تا به تخلفات متخلفان رسیدگی کنند.

خبرگزاری ایسنا: در پی تذکر نماینده مردم محلات نسبت به ابهام در رسیدگی به تخلفات متخلفان سال‌های ۸۷ تا ۹۱، رئیس مجلس به دیوان محاسبات کشور و کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد تا به تخلفات متخلفان رسیدگی کنند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با استناد به اصل ۸۵ قانون اساسی گفت: این اصل بر حسابرسی و رسیدگی به هزینه دستگاه‌ها تاکید دارد. موارد فراوانی وجود دارد که هزینه‌ها از مصوبات پیشی گرفته است. در بخش الف گزارش کمیسیون برنامه و بودجه نیز ۲.۵ میلیارد دلار تخلف شده است اما نتیجه آن چه شد؟ با متخلف پس از سپردن به پرونده دادستانی دیوان محاسبات چه برخوردی شد؟ یک نفر تخلف کرده است حالا از حساب شرکت ملی نفت جبران می شود؟ با فرد متخلف چه برخوردی شد؟

این عضو کمیسیون آموز ش و تحقیقات مجلس گفت: از سال ۸۹ تاکنون هنوز پرونده تخلفات در حال رسیدگی است. چرا؟ نباید اجازه دهید گزارش کمیسیون برنامه و بودجه باعث وهن مجلس و دیوان محاسبات شود. تخلفات چند ده میلیارد اتفاق افتاده اما متخلف آزاد است در حالی که باید محکوم شود.

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر سلیمی گفت: این گزارش براساس آیین نامه داخلی مجلس تهیه شده و به این معنا نیست که دادستانی و دیوان محاسبات به این تخلفات رسیدگی نمی‌کنند.

لاریجانی در عین حال کمیسیون برنامه و بودجه و دیوان محاسبات کشور را مامور کرد تا به تخلفات اتفاق افتاده طی آن سال‌ها رسیدگی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالادیکه‌بعدمرگ سهراب‌ بیهوش دارو

    • پیری

      حرف الیک تحویل مردم ندین مثل اموال مسئولان نباشه اگرتخلف کرده واقعارسیدگی کنید

    • بدون نام

      هنوز زوده بزارین یه 10 سال دیگه که همشون مردن رسیدگی کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج