اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۳۶۵۷۵
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

کرباسچی: نوری جایگزین خوبی برای عارف است

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: عبدالله نوری شخصیتی توانا در حل مسائل سیاسی، صالح و با سوابق مثبت است که می‌تواند گزینه مناسبی برای جایگزینی عارف باشد.

باشگاه‌ خبرنگاراننوشت: دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: عبدالله نوری شخصیتی توانا در حل مسائل سیاسی، صالح و با سوابق مثبت است که می‌تواند گزینه مناسبی برای جایگزینی عارف باشد.

غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به طرح پارلمان اصلاحات اظهارکرد: پارلمان اصلاحات طرحی است كه به واسطه آن نيروهای اصلاح طلب و اعتدال‌گرا بتوانند هماهنگی ۵ سال گذشته را سازماندهی كنند به نحوی که هماهنگی گسترده‌تر و دموكراتيك‌تر از گذشته باشد.

وی با بيان اينكه طرح پارلمان اصلاحات تا حدودی در شورای عالی و شورای هماهنگی تدوين شده است، گفت: اگر اين طرح به صورت كامل تأييد و مجموع گروه‌های اصلاح طلب از آن حمايت كنند، رياست آن به صورت انتخابی توسط اعضای این تشکل تعيين خواهد شد؛ و انتخاب عبدالله نوری يا شخص ديگری برای سکانداری ریاست پارلمان اصلاحات توسط اعضا به صورت دموكراتيك تصميم‌گيری می‌شود.

دبيركل حزب كارگزاران سازندگی در پاسخ به این سوال که با وجود صحبت‌های رئیس دولت اصلاحات مبنی بر اصلاح طلب‌تر نبودن عارف از روحانی آیا امکان تغییر رئیس شورای عالی سیاس و این که آيا عبدالله نوری جايگزين عارف می شود،خاطر نشان کرد: مطمئن نيستم آقای خاتمی چنین حرفی زده باشدو برای ایجاد تغییر در ساختار شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان باید به آرا اعضا رجوع کرد.

شهردار اسبق تهران افزود: رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان وظیفه اداره شورا را بر عهد دارد و رای وی بالاتر از رای ديگر اعضا نيست و به عنوان سکاندار شورای مذکور اولويت يا حق ويژه‌ای نخواهد داشت.

كرباسچی درباره انتخابات هیات رئيسه مجلس و ناكارآمدی فراكسيون اميد كه منجر به انتقاد برخی شخصيت‌های اصلاح طلب شد، و احتمال جایگزینی عبدالله نوری در همین راستا تاکیدکرد: سوابق نوری با محمدضا عارف متفاوت است وکارکردهای سياسی آنها در جريان اصلاحت قابل قياس نيست لذا نمیتوان پیش بینی کرد که کدام یک از آنها صندلی ریاست پارلمان اصلاحات را از آن خود می‌کند.

وی افزود: انتقاد تكامل بخش است و افراد بايد با كارنامه، رفتار و شخصيت‌شان مورد نقد قرار بگيرند لذا مسئله مهم در حركت جريان اصلاحات بهبود وضعيت كشور و حل مشكلات اقتصادی و سياسی بوده و لذا انتقاد از رئيس فراكسيون اميد طبيعی است و وی يا بايد پاسخ دهد و يا بايد انتقادات را بپذيرد. عبدالله نوری شخصيتی قابل احترام، توانا در حل مسائل سياسی، صالح و با سوابق مثبت است كه می‌تواند گزينه مناسبی برای جايگزينی عارف باشداما در اين باره بايد اعضای پارلمان نظر بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکلات اقتصادی و...کمرکه هیچ،استخوانهای مردم راخردکرده،شمابرای حزب وگروه خودجایگزین انتخاب میکنید؟وقاهت تااین حد؟عرزه خدمت برای مردم ندارید،خانه نشین باشیدبخداشرافت دارد.

    • بدون نام

      این کرباسچی چکاره است نظر مرداز شده

    • سیامک

      تو چکاره هستی که بهو پیدات سد و از اب گل الود مبخواهی ماهی بگبری. تو این اوضاع و احوال. ادای اصلاح طلب های مزخرف را در میاوری. هیچکدام دیگر حنایشان رنگ نداره. خوشی به اندازه کافی کردید تشریف ببربد خود کشی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک، لایک، لایک

    • بدون نام

      اقای کاربر ۱۴/۵۰ وسیامک خان شما الان به چه چیز معترض هستید مثلا اگر شما با دوستانتا گروه تشکیل دادید و در مورد اعضای گروهتان حرفی زدید چه ربطی به دیگران کمی فکر کن حرف کرباسچی چه ارتباطی به ما دارد نه در مورد وضعیت و امور مردم حرف زده نه به کسی پیشنهاد و دستوری حتی این مطلب قابل اینکه در اخبارش منشر شود هم نیست ولی چون ترینها دنبال سوژه و سرگرم کردن مردم است با عارف کرباسچی مشکل دارد برای خراب کردن انها منتشر میکند

      پاسخ ها

      • علی سعدی

        مدیر چرا نظر هایی که میفرستم نشان نمیدید ...

    • مهدی

      ما کجاییم و ملامتگر بیکار کجاست ...شیخ و فرستادی حصر ..حالا نوبت نوری شده؟؟..لعنت به شمع باد که او این بنا نهاد..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج