اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۶۹۱۵
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

تیموتی شالامی در بازسازی «تل ماسه» بازی می‌کند

تیموتی شالامی ستاره جوان هالیوود که چند ماه پیش با درام عاشقانه «مرا به نامت صدا بزن» نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد، برای بازی در «تل ماسه» خودش را آماده می‌کند.

آی ‌سینما: تیموتی شالامی ستاره جوان هالیوود که چند ماه پیش با درام عاشقانه «مرا به نامت صدا بزن» نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد، برای بازی در «تل ماسه» خودش را آماده می‌کند. دنی ویلنوو کارگردان کانادایی که طی سال‌های اخیر با ساخت فیلم‌هایی مانند «محبوسان»، «سیکاریو»، «ورود» و «بلید رانر ۲» به یکی از فیلمسازان پرکار هالیوود تبدیل شده، قصد دارد به زودی بازسازی فیلم علمی-تخیلی «تل ماسه» ساخته دیوید لینچ (محصول ۱۹۸۴) را مقابل دوربین ببرد.

تیموتی شالامی در بازسازی «تل ماسه» بازی می‌کند

به نوشته ددلاین، استودیوی لجندری سرمایه‌گذار اصلی این پروژه سینمایی است. ویلنوو قرار است بر اساس فیلمنامه اریک راث حماسه «تل‌ماسه» را بازسازی کند. فیلمنامه نسخه اصلی این فیلم را خود لینچ با اقتباس از کتاب «تل‌ماسه» اثر فرانک هربرت نوشته بود.

ظاهرا استودیوی لجندری قراردادی را با صاحب امتیاز نشر آثار هربرت برای اقتباس از این رمان معروف منعقد کرده است. این موسسه علاوه بر اعطای امتیاز اقتباس سینمایی، مجوز ساخت پروژه‌های تلویزیونی این اثر را نیز به لجندری واگذار کرده است.

داستان «تل‌ماسه» (Dune) که در آینده‌ای دور می‌گذرد ماجرای شخصیتی به نام پل آستریدز را دنبال می‌کند؛ کسی‌که خانواده‌اش حکومت بر سیاره‌ای دورافتاده به نام آراکیس را بر عهده گرفته‌اند. بعد از این‌که به پل و خانواده‌اش خیانت می‌شود، داستان با محوریت مضامینی همچون سیاست، مذهب و رابطه انسان با طبیعت پیش می‌رود. همزمان، پل برای باز پس گرفتن تاج‌وتخت خانوادگی‌اش رهبری شورشی را هدایت می‌کند.

شالامی که به عنوان سومین بازیگر جوان تاریخ که موفق به دریافت نامزدی جایزه اسکار در رشته بهترین بازیگر نقش اول مرد شده، این روزها به همراه استیو کارل مشغول بازی در فیلمی به نام «پسر زیبا» است. هنوز مشخص نیست ویلنوو و تهیه‌کنندگان لجندری او را برای بازی در نقش کدام یک از شخصیت‌های داستان «تل‌ماسه» در نظر گرفته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج