اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۹۲۷۵۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

«شادخوان»، راوی زندگی منوچهر آذری

صدای منوچهر آذری را بیشتر با رادیو و بخصوص برنامه «صبح جمعه با شما» می‌شناسند. شهرتش هم بیشتر به خاطر اجراهای طنزش در رادیو بوده است. خودش بارها گفته است: «توفیقم این است که لبخند را بر لب مردم نشاندم. تمام عمرم را برای شادی مردم گذاشتم و خدا را شکر نتیجه‌اش را از طرف مردم و خداوند گرفته و دیده‌ام.»

روزنامه ایران: صدای منوچهر آذری را بیشتر با رادیو و بخصوص برنامه «صبح جمعه با شما» می‌شناسند. شهرتش هم بیشتر به خاطر اجراهای طنزش در رادیو بوده است. خودش بارها گفته است: «توفیقم این است که لبخند را بر لب مردم نشاندم. تمام عمرم را برای شادی مردم گذاشتم و خدا را شکر نتیجه‌اش را از طرف مردم و خداوند گرفته و دیده‌ام.»

«شادخوان»، راوی زندگی منوچهر آذری

حالا ابوالفضل توکلی مستندی ساخته با محوریت 60 سال زندگی حرفه‌ای منوچهر آذری، بازیگر و گوینده طنز که قرار است از شبکه مستند پخش شود. توکلی درباره این مستند می‌گوید: «منوچهر آذری و هم نسلانش در روزگار سخت جنگ و پس از آن با برنامه‌های طنز خاطر مردم را خوش نگاه می‌داشتند و آذری هنوز هم در شاد کردن مردم به هر روشی که از دستش برآید می‌کوشد به همین دلیل تصمیم گرفتم نام این مستند را «شادخوان» بگذارم.»

درست است که آذری کارش را با رادیو آغاز کرد و در رادیو هم خوش درخشید اما از بازیگری در تلویزیون و سینما هم غافل نماند. او معتقد است: «من همیشه به بازیگری تمایل داشته و دارم و معتقدم گوینده رادیو پشت میکروفن هم به نوعی با دست و صورت خود بازی می‌کند. به هر حال دوست دارم تماشاگر یا شنونده را چنان در کنترل خود داشته باشم که لحظه‌ای از تأثیر من غافل نشود.

یادم می‌آید «احمد قدکچیان» به من گفت: «در رادیو باش، اما تلویزیون، تئاتر و سینما را نیز فراموش نکن» و من دقیقاً همین کار را کردم.» سریال به یاد ماندنی هزار دستان، آشپزباشی، شبکه صفر و او مثبت از جمله کارهای تلویزیونی آذری است. او در کارنامه سینمایی خود در فیلم‌های دیوار، زن بدلی، مجردها، دزد عروسک‌ها، حسرت دیدار، یک مرد یک خرس، سایه خیال، عبور از غبار، آخرین لحظه و در مسیر تندباد بازی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج