اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۱۴۲۵۵
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

واکنش مجلسی‌ها به توئیت جنجالی آقا محسن

گاهي عقوبت يك اقدام به حدي سنگين است كه با فضاسازي‌ها و به حاشيه‌بردن‌ها نيز نمي‌شود بحران به وجود آمده ناشي از اين مساله را حل كرد. برخي از مسئولان و افرادي كه در كشور فعال هستند به گمان آنكه قدرت در دست دارند و نبايد پاسخگوي مردم باشند، اقداماتي را در دستور كار خود قرار مي‌دهند كه اعتراض اجتماعي را در پي دارد.

روزنامه قانون: گاهي عقوبت يك اقدام به حدي سنگين است كه با فضاسازي‌ها و به حاشيه‌بردن‌ها نيز نمي‌شود بحران به وجود آمده ناشي از اين مساله را حل كرد. برخي از مسئولان و افرادي كه در كشور فعال هستند به گمان آنكه قدرت در دست دارند و نبايد پاسخگوي مردم باشند، اقداماتي را در دستور كار خود قرار مي‌دهند كه اعتراض اجتماعي را در پي دارد.

در همين حال و در تازه‌ترين رويدادي كه جامعه را متاسف كرده و سبب انتقاد بسياري از مردم و مسئولان شده، ماجراي ادعاهاي بي‌اساس محسن‌رضايي است. بازماندگان جنگ، خانواده‌هاي شهدا، شخصيت‌هاي سياسي و فرهنگي، مسئولان دلسوز كشور همه منتقد گفتار نامناسب فرمانده پيشين سپاه شدند و امروز نيز نوبت به نمايندگان رسيد تا به ادعاهاي محسن‌رضايي واكنش نشان دهند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب رييس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: ایران برای عملیات کربلای چهار، هزار شهید، سه هزار و ۹۰۰ مفقود و ۱۱ هزار مجروح داده با این شرایط چگونه می‌‎توان این عملیات را برای فریب دشمن دانست؟! نایب رييس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با فرض پذيرش ادعای آقای محسن رضایی مبني بر اینکه به جهت فریب دشمن، عملیات کربلای چهار را اجرا کرده‌ایم، آیا اکنون آقای محسن رضایی می‌تواند پاسخ خون شهدا را به خانواده‌های این شهیدان را بدهد.جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه بعضی وقت‌ها می‌گویم با این رزمندگانی که داشته‌ایم که حاضر بودند از سیم خاردار و میدان مین عبور کنند، چرا جنگ هشت سال طول کشیده است؟

محمدعلی پورمختار، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس نيز با بيان اظهاراتي دوپهلو در واكنش به اظهارت فرمانده پيشين سپاه گفت: فرماندهان آن روز می‌گویند که ما به سردار رضایی گفته‌ایم که عملیات کربلای چهار لو رفته است اما فرمانده وقت کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفته است که باید شما این عملیات را انجام دهید، این موضوع به آن معناست که هدف مهمی پشت موضوع اجرای عملیات کربلای چهار بوده که در مرحله بعدی یعنی کربلای پنج اهداف محقق شده است.

محمدعلی پورمختار، در خصوص مسائلی که اکنون پیرامون عملیات کربلای چهار مطرح شده است، اظهار داشت: آقای محسن رضایی فرمانده کل سپاه پاسداران و فرمانده عملیات کربلای چهار بوده است و اظهاراتی که در این مورد مطرح می‌کند از نظر من متقن و مستند است.

مهدی شیخ، عضو فراکسیون امید مجلس كه يكي از ساكت‌ترين نماينده‌هاي بهارستان به حساب مي‌آيد در خصوص اینکه محسن رضايی گفته است عملیات کربلای چهار عملیات فریب دشمن بوده است، گفت: اصلا نمی‌توان پذیرفت عملیات کربلای چهار عملیات فریب بوده و این موضوع قابل توجیه نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات کربلای پنج برای جبران عملیات کربلای چهار بود، گفت: به عنوان کسی که در میدان بودم نه در ستاد، معرفی کردن عملیات کربلای چهار برای فریب دشمن را قبول ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ا م

      به به به مملکتی که همه نیمه متخصص اما صاحب نظر در سیاست و اقتصاد و درمان و امور نظامی و....هستیم. بیچاره محسن آقا ادبیاتش ضعیف بوده که به جای کلمه فرعی که می تواند دشمن را از توجه به عملیات اصلی غافل کند .وهمراه با پیروزی یا عدم موفقیت هم باشد کلمه فریب را بکار برده.

    • بدون نام

      گندتون بزنه با این سانسورها...

    • بدون نام

      گند سانسورتون

    • m o

      حالا این دلواپسان ک گیر دادن ب اقای رضایی چرا الان طرف مردم نمیگیرن مجلس شده رو کم کنی و گیر دادن کسی تا الان ب فکر معیشت مردم هست حرف زده .
      رضایی هم ک نفسش از یجا گرم بلند میشه و حرف میزنه

    • بی نام‌

      چند سال دیگر خواهند گفت افزایش نرخ دلار و مایحتاج ضروری مردم‌ و بیشتر شدن فاصله طبقاتی مردم عدم دسترسی به حداقل ها برای زندگی و نبود فضای کسب و کار این ها روشهای تازه و ابداعی برای فریب دشمن بوده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینو خوب اومدی .احسن.

    • علی

      اگر محسن، آقا بود شهید میشد

    • بدون نام

      خیلی متاسفیم از نمایندگان مجلس که حقوق نجومی میگیرند و وقت خوشان را صرف صحبتهای تاریخ گذشته می کنند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج