اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۷۲۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

آدم عاقل سوار اتوبوس اسکانیا نمیشود

رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه چند مورد از این اتفاقات رخ داده و بالاترین میزان کشته‌ها را در حوزه حمل ونقل عمومی، اتوبوس‌های اسکانیا به خود اختصاص داده‌اند، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده نقص فنی اتوبوس‌های اسکانیا محرز بوده و پرونده آن در دادگاه مفتوح است که البته در حال حاضر مسوولان این شرکت (عقاب افشان) با قرار وثیقه آزاد هستند.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس راهور ناجا گفت:‌ تا بهمن ماه سال جاری به اسکانیا مهلت دادیم که ایرادات خود را برطرف کند، در غیراین صورت روند شماره‌گذاری خودروهایشان مسدود می‌شود.

سردار سرتیپ دکتر اسکندر مومنی با بیان این‌که موضوع ایمنی خودروهای اسکانیا از چند منظر مورد بحث است که یکی از آن‌ها نقص جدی در سیستم برق رسانی آن است گفت: ایراد جدی در سیستم برق رسانی خودروهای این شرکت مطرح است که علت آتش سوزی و سانحه مرگبار اتوبان تهران - قم نیز همین بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه چند مورد از این اتفاقات رخ داده و بالاترین میزان کشته‌ها را در حوزه حمل ونقل عمومی، اتوبوس‌های اسکانیا به خود اختصاص داده‌اند، اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام شده نقص فنی اتوبوس‌های اسکانیا محرز بوده و پرونده آن در دادگاه مفتوح است که البته در حال حاضر مسوولان این شرکت (عقاب افشان) با قرار وثیقه آزاد هستند.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان این‌که خودروساز از خودروهای خود دفاع می‌کند ولی تشخیص ایمنی به عهده آن‌ها نیست اظهار کرد: بحث ایمن بودن به طور کامل در قانون مشخص است و آن‌ها باید تمکین کنند.

وی با بیان این‌که این موضوع در دادگاه در حال بررسی است، تاکید کرد: ظرف مهلت معین مقرر شده که اگر شرکت مربوطه نواقص را اصلاح نکنند شماره‌گذاری آن‌ها متوقف می‌شود.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان این‌که تمام ایرادات به شرکت، سازمان‌های مربوطه و دستگاه‌ قضایی اعلام شده است گفت: به دلیل اینکه در کشور ما در زمینه تولید اتوبوس‌ها رقابت وجود نداشته و انحصاری است بعد از وقوع چنین حوادثی به سرعت فرافکنی می‌کنند که این کار خوبی نیست.

وی با اشاره به سانحه مرگبار اتوبان تهران - قم گفت: مسوولان شرکت تولیدکننده این اتوبوس به جای آن‌که بگویند ما بررسی می‌کنیم؛ همان لحظه اعلام می‌کنند که نقص از خودرو نیست و لاستیک، گاردیل و راننده مقصر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • esi

      آدم عاقل سوار هواپیما هم نمیشه
      آدم عاقل سوار پراید هم نمیشه
      درنتیجه آدم عاقل سوار عاقا الاغه میشه :))

    • افشين

      آدم عاقل وقتي اجازه ميده يه ماشين وارد سيستم حمل و نقل عمومي بشه كه مراحل مختلف معاينه فني رو طي كرده باشه.
      فكر نكنم تو هيچ جاي دنيا يه خودرو وارد سيستم حمل و نقل عمومي بشه و بعد از كشته شدن چند صد نفر يادشون بيفته كه بايد معاينه فني بشه و تازه ايراداتش رو پيدا كنند.پس معلومه مشكل همونطوري كه جناب رييس پليس فرمودند كمبود آدم عاقله ولي نه بين مسافران از همه جا بيخبر!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج