adexo3
۸۳۹۱۸۵
۳۰ نظر
۵۰۰۶
۳۰ نظر
۵۰۰۶
پ

ورود مجلس به موضوع اعتراضات اخیر معلمان

طی چند روز گذشته برخی از معلمان در اعتراض به وضعیت معیشتی خود تحصن کرده و در کلاس‌های درس حاضر نشدند.

خبرگزاری ایسنا: طی چند روز گذشته برخی از معلمان در اعتراض به وضعیت معیشتی خود تحصن کرده و در کلاس‌های درس حاضر نشدند.

فاطمه سعیدی اظهار کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هفته آینده با حضور مسئولان مربوطه اعتراضات اخیر معلمان را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه «مجلس تمامی تلاشش را برای افزایش حقوق و همسان سازی حقوق بازنشستگان و معلمان در بودجه سال ۹۸ و برنامه ششم انجام داد»، گفت که از آنجا که این اعتراضات مربوط به بحث معیشتی معلمان است ما این موضوع را در جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار می‌دهیم.

طی چند روز گذشته برخی از معلمان در اعتراض به وضعیت معیشتی خود تحصن کرده و در کلاس‌های درس حاضر نشدند. موضوعی که وزیر آموزش و پرورش نیز در واکنش به آن گفت که این نوع اعتراض اقدام ضد تربیتی است و بدآموزی برای دانش آموزان است.

البته وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد که تلاش می‌شود تا بخش عمده‌ای از معوقات آموزش و پرورش در یک سال گذشته تا پایان سال ۹۷ پرداخت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کدام همسان سازی همه اش دوروغ وحرف است هیچ چیز تغییر نکرد ۱۰ تومان حقوق اضافه میشود ۲۰۰ تومان بازار گران میشود همه حرفها دوروغ است بشنو ولی باور نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نماینده روحانی هستین نه مردم

    • محمو.م

      وزیر تا الان هم هنوز حق التدریسیهای سال تحصیلی قبل وهمچنین حق التدریسیهای این شش ماهه را نداده اید.بعدحرف از تربیت میزنیدو همکاران را مورد انتقاد قرار میدهید.جای بسی تعجبه

    • بدون نام

      وزیر اموزش وپرورش بفرماین معلمین برای این که از حقشان دفاع کنن وبه حق شون برسن چه راه پیشنهاد میکنن وقتی وزیران بی عرض میان مسند وزارت اموزش پرورش را به دست میگیران ایا راه بهتر از اعتراض به این کونه وجود داره باید وزیر خجالت بکشه باید از خجالت اب بشه ولی ایا ......‌نه اینا پستشون کلفت تر از این حرفایه

    • بدون نام

      وزیر اموزش وپرورش بفرماین معلمین برای این که از حقشان دفاع کنن وبه حق شون برسن چه راه پیشنهاد میکنن وقتی وزیران بی عرض میان مسند وزارت اموزش پرورش را به دست میگیران ایا راه بهتر از اعتراض به این کونه وجود داره باید وزیر خجالت بکشه باید از خجالت اب بشه ولی ایا ......‌نه اینا پستشون کلفت تر از این حرفایه

    • رحام

      همه آقایانی که مخواهید درباره معیشت معلمان تصمیم بگیرید یادتان باشد هرآنچه که الان دارید از زحمات معلمان است

    • بدون نام

      خدا بخیر کنه این همه دروغ ووعده سرخرمنی رو

    • بازنشسته فرهنگی

      خاک بر سرتون ، دیگه کی ؟
      نوشدارو بعد از مرگ سهراب !!!

    • بدون نام

      آقای وزیر وقتی که هر نوع خواسته ای جهت بهبود وضعیت معلمان گوش شنوا نداشته باشه..معلم به هر شیوه ای میخواهد ابراز وجود کند. آیا خواستن حق خود بدآموزی است یا یا رفتن به مدرسه با پراید و پیکان داغون؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      چراراستش رانمی نویسید چرامی گویید بعضی ازمعلمان نه خیر این راه وحرف تمامی معلمان وکارمندان ومخصوصا بازنشستگان بیچاره اموزش وپرورش است که طی چهل سال گذشته یه وزیر نترس وباعرضه پیدا نشده از حقشون دفاع کنه دیگه دروغ وفریب کافیه ده سال تمامه وعده‍ همسان سازی میدن هرسال بایه دروغی بودجه رامی بندن تمام چندسالی هم ه‍ست که دشمن حقوق بگیران جناب نوبخت مصدر کاره پس چطوری مااحقاق حقدکنیم جواب بده جناب وزیر میزپرست ما بازنشسته ها دیگه ابرو واعتبار حتی توی خانه خودمون هم نداریم

    • بدون نام

      مواظب باشید که به اقدامات ضد تربیتی بزرگتر تبدیل نشه

      پاسخ ها

      • باران

        ببخشید آقای وزیر صحبت های دروغ ووعده های سرخرمن شما تاثیر ضد تربیتی روی معلمان گذاشته که سر کلاس نرفتند خصوصا جناب آقای الهیار ترکمن که ابتدا تا انتهای حرفاش دروغ بوده همین چند وقت پیش گفت حق مهد کودک باید بدهیم حالام حرفای دیگه .آقای وزیر یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به مردم

    • بدون نام

      آقای وزیر کاملا برعکس..بهترین نوع آموزش رو دارن به فرزندانمان میدن...حالا شاید این مدل آنوزش به نفع شماها نیس که به نظرتون بدآموزی داره و ازش میترسین

    • ir..

      اقا مردم همه نراضی هستن این چه مملکتیه اخه

    • بدون نام

      به ارتشی هابرسید!

    • بدون نام

      درد همه کارمندان همینه فقط آموزش و پرورش نیست ارتش و سایرین هم هستن که با سیلی صورتشونو را سرخ نگه داشته اند.

    • بدون نام

      یه معلم با مدرک بالا حقوقش از دانش آموزش با مدرک پایین که در ارگان دیگری فعالیت داره کمتره. در ثانی جاهای دیگه بجز حقوق مزایا هم میدن ولی برا معلم فقط حقوق خالیه.در ضمن از وزیر بپرسید خودش و معاونین و افراد شاغل در وزارتخانه و ادارات کل و اداره های آموزش و پرورش چقدر حقوق و مزایا میگیرن. افتخار رجایی این بود که حقوقش با معلما یکی بود.

    • بدون نام

      وزیر بی خود. حق خودمان تصحیح اوراق امتحانات نهایی ۹۶ و ۹۷ و اضافه تدریس ۹۶و۹۷ را که باید پرداخت میکردند نداده اند بهبود معیشت پیشکش!!!!

    • بدون نام

      ژ نشون به اصطلاح أقازاداه است درک نمکنن بقیه چی میگن ،خوی سرمایه داری توی وجودشونه مردم فقط براشون خس وخاشاکن،معلم وبازنشسته کیلوچنده!

    • بدون نام

      ژ نشون به اصطلاح أقازاداه است درک نمکنن بقیه چی میگن ،خوی سرمایه داری توی وجودشونه مردم فقط براشون خس وخاشاکن،معلم وبازنشسته کیلوچنده!

    • بدون نام

      وزیر یا واقعا احمقه یا خودش رو به حماقت میزنه

      کدام رتبه بندی کدام همسان‌سازی حقوق
      جالبه که حرف از تربیت هم میزنن

    • ابرود

      چرا از رتبه بندی خبری نیست آقای وزیر پس کی لایحه از دولت به مجلس می رسه سال تموم شد ؟؟؟

    • مجتبی

      لقمه حروم ، مال حروم ، حق دیگران خوردن ، اموزشهای ضد اخلاقی توسط فرستادگان زن در دبستانهای دخترانه منطقه ۱۱ ، ندادن حق بازنشستگی معلمین ، ووووووو صدها موارد خلافی که اثر مخرب بر روان معلم ودانش آموزان داره آیا بدآموزی ندا ه .؟؟ مدیران بد تدبیر و بی تدبیر و مغرض صدای درخواست حق را درنطفه خفه میکنند برای بچه ها بدآموزی نداره ؟؟

    • رضا شفی پور

      قراره جانبازان هم برای اعتراض در تهران تجمع کنند

    • سید حامد

      اتفاقی نمیفته فقط یعده معلم اخراج میشن و از انبوه متقاضیا یه عده جدید استخدام میشن ... اعتراضتونم به هیچ جا نمیرسه

    • هشترودی

      وزیر بی لیاقت و بی خاصیت این دروغ های تو و نوبخت پررو است که اثر منفی داره نه عدالتخواهی و تحمل نکردن زور و ستم ازجانب ما.باید راه مبارزه باظلم و بیداد را عملأ به بچه ها یاد دهیم.

      پاسخ ها

      • red

        سیرت علی(ع) مقابله با ظلم وگرفتن حق ازظالم بود بعد تومیگی بد آموزی چون به نفع تو واربابات نیست.

    • بدون نام

      کم به مردم ظلم کنید اه مردم خواهد گرفت

    • بدون نام

      آقای وزیر آیا میدانید گرسنگی و شرمنده اهل و عیال یعنی چه آیا معنی فقر را میدانید آیا میدانید که زندگی بسیاری از باز نشستگان در حال متلاشی شد نه و آیا میدانید که فقر فساد می اره آیا میدانید کهبیسوادان ولات ها جلو چشم ما بهترین لباس و خونه و ماشین و غذا بهره مندن وما بازنشستگان حسرت نان خالی را می‌خوریم آیا میدانید که برخی از ما بازنشست ها خودکشی ویا در اثر بی پولی زنان مان را طلاق میدهیم تا آبرومان نرود؟!!!!!!!!!

    • فرهنگی

      من یک بازنشسته فرهنگی هستم ودخترم دانشجوی مامایی ازاد هست وهر ترم حدود 7 میلیون هزینه داره صحبتم با شخص وزیر هست که مارو بی تربیت فرض کرده فقط به من بگه با حقوق سه میلیون ایا من چی کار کنم ای خاک عالم بر سرتان با عدالتتان روی هر چی ظالمه سفید کردید خدا ازتون بپرسه انشا...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج