۸۳۹۴۵۸
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

پوری‌حسینی: قصد معلولان معترض اخاذی بود

روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در توضیح آن آمده بود: چند نفر از کارکنان معترض معلول دفاترسهام عدالت زیرخودروی رئیس سازمان خصوصی‌سازی افتادند و ماشین جلومی رود این کارکنان، از مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و از اقشار ضعیف هستند که با واکنش رئیس سازمان خصوص سازی مواجه شد.

خبرفوری: روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در توضیح آن آمده بود: «چند نفر از کارکنان معترض معلول دفاترسهام عدالت زیرخودروی رئیس سازمان خصوصی‌سازی افتادند و ماشین جلومی رود این کارکنان، از مددجویان بهزیستی،کمیته امداد و از اقشار ضعیف هستند که با واکنش رئیس سازمان خصوص سازی مواجه شد.

پوری‌حسینی: قصد معلولان معترض اخاذی بود

میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی در مورد فیلم منتشر شده گفت: این فیلمی که پخش شده دقیقا جلوی در پارکینگ سازمان خصوصی سازی است، در آن‌روز من طبق روال هرروز که بعد از کار خارج می شوم متوجه تجمع این افراد شدم که البته ناگفته نماند این چندمین روز بود که این افراد تجمع می کردند و عملا با شعارهایی که میدادند مدیران سازمان را گروگان نگه داشته بودند و اعلام می کردند نمی‌گذارند کسی از ساختمان خارج شود.

وی ادامه داد: این افراد در پیاده رو و خیابان دراز کشیده بودند و با وارد شدن من شروع به فحاشی و مشت پرانی و حتی تف کردن به ماشین بنده کردند، نیروی انتظامی نتوانست هیچ راهی برای رد شدن از این افراد پیدا کند و ما هم ناگزیر شدیم که به داخل ساختمان برگردیم، این افراد هر دروغی را به ما نسبت می دهند و می گویند ما قصد رد شدن با ماشین از روی اینها را داشتیم ما که جانی نیستیم، ولی این رفتار دیگر از تحمل خارج شده است.

پوری حسینی در مورد خواسته این افراد گفت: این افراد عضو تعاونی سهام عدالت در شهرستانها هستند و خواسته آنها استخدام در دولت است، کسی نیست به این افراد بگوید من در چه جایگاهی هستم که از من تقاضای کار می کنند؟ من رییس خصوصی سازی چگونه می توانم برای آنها کار دولتی ایجاد کنم که باید مورد هجمه این افراد قرار بگیرم و با ناسزا و مشت و لگد روبرو شوم.

پوری حسینی افزود: تمام مطالبات این افراد غیرقانونی است ضمن اینکه اصلا به سازمان خصوصی سازی این موارد مرتبط نیست، ما تاکنون تا حالا طبق قانون کاملا مناسب با این افراد رفتار کردیم، اینکه می گویند این افراد معلول هستند و کارمند سازمان بودند کاملا غلط است ما اصلا این افراد را نمی شناسیم و حتی نمی دانیم از کجا آمده اند .

وی ادامه داد: این افراد در این چند روز جلوی سازمان خصوصی تجمع کرده بودند ضمن شعاردادن اعلام می کردند که اجازه نمی دهند که کسی از ساختمان خارج شود و به نوعی مدیران سازمان را گروگان گرفته بودند و با اجبار خواستار اجرای مطالبات غیرقانونی خود بودند.

پوری حسینی گفت: این افراد نه کارمند دولت بودند نه حقوق بگیر دولت بودند این افراد جزو تعاونی سهام عدالت بودند که افراد مشمول سهام عدالت را از سال 85 تا 94 ثبت نام می کردند .برای همه سالهایی که کار می کردند از شرکتهای سرمایه گذاری شهرستان حقوق دریافت کردند حتی دولت 37 میلیارد تومان در یک دوره بین این افراد پخش کرد و بار دوم هم 25 میلیارد تومان برای اینکه این افراد کاری پیدا نکرده بودند بین آنها پخش کرد و اعلام کرد این دریافتی آخر است و باید برای خود کار دیگری پیدا کنند، اما این افراد که تجمع کردند قبول ندارند و اصرار دارند باید این مزد بیکاری ادامه داشته باشد.

وی معتقد است؛ در این چند روز تجمع این افراد هیج خطایی از سازمان خصوصی سازی رخ نداده است، ولی این افراد با ناسزا به دنبال مطالباتی هستند که نه قانونی است و نه به رییس سازمان خصوصی سازی ربطی دارد. وی در پایان تاکید کرد: خواسته این افراد غیر قانونی است کار آنها اخاذی است و می خواهند با فشار و دروغ مطالبات خود را دریافت کنند.

در ادامه می توانید ویدئوی زیر گرفتن معلولان معترض را مشاهده بفرمایید:

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید
پوری‌حسینی: قصد معلولان معترض اخاذی بود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ir..

      توف توزاتتون نوبت ماهم یک روز میرسه اونروز خیلی نزدیکه

    • علی زاهدان

      پوری حسینی بترس از روزی که مجبور شوی در چاه مخفی شوی و دودمان خود واهل وعیالت را به باد دهند....از تو قوی تر. از تو. قدرتمندتر را دیدیم که چگونه التماس میکردن که مردم ازشان بگذرند. یدالله فوق ایدیهم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از مکافات عمل غافل مشو ای رانتخوارگندم از گندم بروید جوز جو.پول بیت المال خرج کفنودفن تون مبارک باد

    • بدون نام

      آقا اینجا که فقط صدای ماسمالی کردن این یارو شنیده شد .. چرا صدای اون مردم رو انعکاس نمیدین که ببینیم اونا چی میگن ؟ از کجا معلوم این شخص راس میگه؟ که البته اگه راس میگفت تو ایران نمیتونست صاحب مقام باشه

    • بدون نام

      چقدر جرم به اینها نسبت داد، گروگان گیری ، اخاذی ، بعد هم گفت باید برای خودتون شغل دیگری پیدا کنید
      خب راست میگه مشکلتون چیه؟ تنتون که سالمه. جامعه هم که پر از شغله
      مثلا بیایید راننده رئیس خصوصی سازی بشید ، گاز بدید سمت معلولی که داره التماس میکنه روی زمین، شغل خوبیه، حتی پلیس ببینه دستگیرتون هم نمی تونه بکنه
      جای دیگه دنیا بود اسلحه میگذاشت پشت کلت بقیه عمرتو توی زندان بودی، راننده

    • بدون نام

      لعنت

    • بدون نام

      باید با کارکنان معترض معلول برخورد شدید قضایی صورت گیرد ،،.........

    • بدون نام

      باید با آنها بخاطر جو اغتشاش برخورد شدید قضایی شود......‌

    • علی

      اونها شما رو با شعار گروگان گرفته بودند!!!؟؟؟
      شما هم از روشون رد نشدید؟؟؟
      شما مدیران سالهاست از روی مردم رد شدید همون‌طور که از روی وجدان و انسانیت رد شدید
      شرم بر شما
      لعنت خدا بر شما
      برو عیدی هاتو جمع کن

    • کارمند

      هر کسی مطالباتی داشته باشد یا خس وخاشاک است یا معتاد وارازل و اوباش است

    • شاهرخ

      جناب پوری حسینی واقعا که شما حق داری !!اصلا معلول حق زندکی ندارد فقط یک کار میتواند داشته باشد آنهم زیر نظر پیمانکار مربوطه وآن گدایی است که پیمانکار تشخیص میدهد چه وسی در کجا مشغول وآخر شب چقدر تحویل دهد!!!وبدون این هماهنگی شاید گدای بدبخت تا مرگ پیش برود؛پس این معلولان جای درستی آمده اند ،ولی بنظرم دست و پای سالمی که دارند را قطع کنید تا عبرت شود برای بقیه که از مسئولی تقاضای کار شرافتمندانه نداشته باشند ،آره همین بهتره شما هم راضی تر هستید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج