adexo3
۸۴۳۶۰۷
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

بازگشایی زاینده‌رود در ایام عید قطعی شد

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: به دنبال بارش‌های خوب برف و باران در بالادست و افزایش میزان حجم ذخیره سد، بازگشایی زاینده رود در ایام عید قطعی است.

خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: به دنبال بارش‌های خوب برف و باران در بالادست و افزایش میزان حجم ذخیره سد، بازگشایی زاینده رود در ایام عید قطعی است.

مسعود میرمحمد صادقی اظهار داشت: با بازگشایی آب برای کشت کشاورزان شرق و غرب در بهمن ماه، وعده رهاسازی آب را برای کشت دوم داده شد و با افزایش حجم بارش‌ها امکان رهاسازی آب در زاینده در ایام عید فراهم شد.

وی با بیان اینکه تاریخ دقیق رهاسازی آب برای کشت کشاورزان مشخص نیست و نیازمند جلسه‌ای دیگری است، ادامه داد: به طور قطع آب در ایام عید باز است و تا اواسط خردادماه ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان با اعلام اینکه در پی بازگشایی زاینده رود به مدت دو ماه و نیم مشکلی برای شرب و صنعت و شرب مردم اصفهان پیش نخواهد آمد، اضافه کرد: شرکت آب منطقه‌ای اصفهان به تمام تعهدات خود در قبال کشاورزان غرب و شرق و تأمین شرب برای مردم اصفهان عمل خواهد کرد.

میرمحمد صادقی با اذعان بر اینکه ذخیره سد زاینده رود هم اکنون ۱۷۰ میلیون متر مکعب است، افزود: میزان بارندگی در ایستگاه شاخص زاینده رود طی یک روز گذشته ۱۸ میلیمتر ثبت شده است و آمار تجمعی بارش‌ها در این ایستگاه یک هزار و ۴۰۰ میلیمتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آیا لزومی داره برا مسافران آب باز کنید اونوقت تو ماه رمضان آب را24ساعته مثل پارسال قطع کنید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج