اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۴۶۳۱۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

هلال‌احمر: کلباسی مشکلی برای دریافت مجوز ندارد

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر ضمن تاکید بر همکاری و هماهنگی این جمعیت با تمامی موسسات خیریه و عام المنفعه گفت: «نرگس کلباسی» درصورت ثبت موسسه قانونی، مشکلی برای دریافت مجوز از سوی هلال احمر ندارد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر ضمن تاکید بر همکاری و هماهنگی این جمعیت با تمامی موسسات خیریه و عام المنفعه گفت: «نرگس کلباسی» درصورت ثبت موسسه قانونی، مشکلی برای دریافت مجوز از سوی هلال احمر ندارد.

«اسماعیل رمضانی» افزود: سازمان داوطلبان هلال احمر برای انجام فعالیت های بشردوستانه و جلب مشارکت مردمی تاکنون برای ۹ موسسه عام المنفعه مجوز فعالیت و جلب مشارکت در مناطق سیلزده شمال کشور صادر کرده است.

وی افزود: اگر نرگس کلباسی نیز در قالب یک موسسه خیریه قانونی درخواستی داشته باشد بلافاصله مجوزهای لازم برای فعالیت وی صادر می شود.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: این جمعیت طبق دستورالعمل ها وظیفه محوری را در جلب مشارکت های مردمی در بحران ها و حوادث دارد و از این بابت با همه نهادها و موسسات قانونی فارغ از هرگونه سمت و سوی سیاسی یا اعتقادی، همکاری می کند.

وی خاطرنشان کرد: امکان صدور مجوز برای فرد وجود ندارد و در همه جای دنیا نیز برای نظارت بیشتر و عدم هرگونه سواستفاده افراد خیر و یا شناخته شده در قالب بنیادها و موسسات خیریه فعالیت کرده و مجوزهای لازم را دریافت می کنند بنابراین کلباسی نیز درصورت ثبت یک موسسه خیریه یا عام المنفعه در مراجع ذیربط مثل وزارت کشور و.... بدون هیچ مشکلی می تواند مجوز قانونی فعالیت در چنین مواقعی را از سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر دریافت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به غیر از دولت ها هیچگس پو ل سیل زگان اختلاس نمیکنند راحت باشید

    • بدون نام

      بعدهم‌برداردودربره به کانادا

    • بدون نام

      ایشان محبت ایثار گذشت شون وزحماتشان را در زلزله نشان دادند وهمه ء وقت وهر آن چیزی که داشت برای هم وطنهاش در طبق اخلاص گذاشت با وجود اینهمه زلزله های پی در پی که آن منطقه آمده ایستاد در کنار مردم با پاکی وصداقت واین قابل تقدیر خسته نباشی بانوی ایران زمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج