اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۰۳۶۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

بازیگر مشهور آمریکایی درگذشت

فیلیپ سیمور هافمن بازیگر مشهور آمریکایی و برنده اسکار در ۴۶ سالگی درگذشت.

خبرگزاری مهر: فیلیپ سیمور هافمن بازیگر مشهور آمریکایی و برنده اسکار در ۴۶ سالگی درگذشت.

بنا به گزارش ها این بازیگر شناخته شده یکشنبه به دلیل مصرف بالای دارو در آپارتمانش در نیویورک جان باخت.

جنازه فیلپ سیمور هافمن که جایزه بهترین بازیگر مرد اسکار را برای بازی در نقش ترومن کاپوتی کسب کرده بود، در حمام خانه اش و در حالی که یک سرنگ احتمالا هرویین در بازوی چپش بود، پیدا شد. به گفته پلیس ۶ بسته خالی هرویین و دو بسته هنوز مصرف نشده در نقاط مختلف آپارتمان وی پیدا شد.

یکی از دوستان هافمن وقتی وی دنبال بچه هایش نرفت، به پلیس زنگ زد.

هافمن در گذشته برای ترک مواد مخدر بستری شده بود و به مدت ۲۳ سال پاک زندگی کرد. با این حال او در سال ۲۰۱۲ دوباره اسیر مواد شد و پس از آن یک دوره ۱۰ روزه را برای پاک شدن پشت سر گذاشت.

بازیگر مشهور آمریکایی درگذشت

وی سه فرزند دارد و شریک زندگی اش طراح لباس میمی اودانل است.

هافمن که یکی از محبوب ترین بازیگران نسل خود بود برای بازی در فیلم «جنگ چارلی ویلسون» در سال ۲۰۰۷، فیلم «شک» در سال ۲۰۰۸ و «استاد» در سال ۲۰۱۲ نیز نامزد دریافت اسکار نقش مکمل شده بود. او در سال ۲۰۰۰ برای فیلم «غرب واقعی»، در سال ۲۰۰۳ برای «سفر روز دراز به شب» و در سال ۲۰۱۲ برای «مرگ یک فروشنده» نامزد دریافت جایزه تونی شده بود.

جورج کلونی که با هافمن در «عید مارس» در سال ۲۰۱۱ همبازی بود درباره این واقعه گفت: هیچ چیز نمی توان گفت. واقعا دردناک است.

در همین حال بسیاری از مردم خبر مرگ او بر اثر مصرف مواد و به ویژه هرویین را رد می کنند و همسایگانش تاکید می کنند که او خیلی خودمانی در محل زندگی می کرد و مثل یک فرد معمولی رفت و آمد داشت و رفتارش بسیار دوستانه و عادی بود.

هافمن در مجموعه «بازی های گرسنگی» بازی کرده است و در قسمت جدید این مجموعه با عنوان «بازی های گرسنگی: گرفتن آتش» که اواخر سال ۲۰۱۳ اکران شد در نقش پلوتارخ هیونبی ظاهر شده است. او در قسمت سوم این مجموعه نیز که اکنون در مراحل پس از تولید است، حضور دارد.

این بازیگر دو هفته پیش در جشنواره فیلم ساندنس نیز حضور یافته بود و در این جشنواره با فیلم «بسته خدا» حضور داشت. این فیلم را جان اسلاتری کارگردان «مد من» کارگردانی کرده است. او در فیلم «مرد خیلی تحت تعقیب» نیز بازی کرده بود که در جشنواره ساندنس به نمایش درآمد.

وی مدتی بود قصد کارگردانی فیلمی با عنوان «ازکیل ماس» را داشت و امی آدامز و جیک حیلنهال نیز به تازگی به این پروژه پیوسته بودند و قرار بود در جشنواره فیلم برلین برای این فیلم بازاریابی بشود.

فیلپ سیمور هافمن متولد ۱۹۶۷ در نیویورک بود و از در رشته هنر تحصیل کرده بود. او اولین بار در سال ۱۹۹۱ با بازی در مجموعه «قانون و فرمان» شبکه ان .بی.سی بازی کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج