اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۰۴۸۸۰
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

تغییر هیات مدیره‌ی بانک‌های ادغامی

مدیرعامل بانک سپه از انجام تغییراتی در هیات مدیره بانک‌های ادغامی خبر داد و گفت: تا پایان سال تابلو همه بانک‌های ادغامی تغییر می‌کند و تابلوی بانک سپه برای این بانک‌ها نصب خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: محمدکاظم چقازردی با بیان اینکه فرآیند ادغام در چارچوب یک برنامه و مدل انجام می‌شود و مراحلی دارد که باید در قالب منظمی پیش برودف اظهار کرد: در اصلی‌ترین مرحله، انتقال سهام این بانک‌ها به بانک سپه بوده که بانک از نظر مالکیتی و مدیریتی بتواند وظایف خود را در این بانک‌ها انجام دهد.

تغییر هیات مدیره‌ی بانک‌های ادغامی

وی افزود: با انتقال این سهام، عملا بانک سپه از نظر مالکیتی، مالک بخش عمده‌ای از این بانک‌هاست و بخش اعظم سهام این بانک‌ها از طریق بورس به بانک سپه منتقل شده که به طور در این پنج بانک حدود ۷۰ درصد است.

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه اکنون از نظر مالکیتی می‌توانیم در این بانک‌ها اعمال مدیریت کنیم، گفت: گام بعدی ما این است که بتوانیم مجمع عادی فوق‌العاده انتخاب هیات مدیره این بانک‌ها را داشته باشیم و به اقتضای شرایط، تغییراتی در هیات مدیره آن‌ها بدهیم.

تا پایان سال تابلوی بانک‌های ادغامی تغییر می‌کند

چقازردی ادامه داد: در مرحله فعلی هم برای اینکه مالکیت خود را نشان دهیم و به مردم اعلام کنیم که مراحل این ادغام در حال انجام است، بحث وابسته بودن آن‌ها از نظر مالکیتی و مدیریتی به بانک سپه را در زیر تابلو نوشته‌ایم.

وی با اشاره به روند برنامه ادغام پس از اتمام دوران ارزش‌گذاری سهام، نیز تصریح کرد: در مرحله نهایی که چند ماه بعد صورت می‌گیرد، تمامی تابلوها تغییر می‌کند و تابلوی بانک سپه برای این بانک‌ها نصب خواهد شد که در این باره برنامه ما تا پایان سال است و ان‌شاءالله بتوانیم انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، بر اساس برنامه بانک مرکزی، چهار بانک قوامین، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان، انصار و موسسه اعتباری کوثر در بانک سپه ادغام خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رهگذر

      این که شد ۵تا بانک نه ۴تا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۴بانک ویک موسسه.

    • م ازتبریز

      اصلا چرا این بانک ها رااجازه دادند ایجاد بشه که حالا اسیر شده اند کثرت بانک علامت عقب ماندگی کشور بیماری اقتصاد میباشد همان دوسه بانک قدیم مگر کافی نبود اینا بنگاه بازکردند نه بانک اینادلال هستند.

    • بدون نام

      این بانک ها به مردم راحت وام می دادند و مشکل مردم را حل می کردنو حالا با یک بانک سپه ورشکسته ادغام کردن که آقازاده ها بتواند راحت از بانک بالا بکشن

    • ررضا

      بانک ورشکسته سپه خوب نجاتش‌دادند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج