adexo3
۹۰۹۵
۱ نظر
۵۰۸۵
۱ نظر
۵۰۸۵
پ

حاشیه های سفر به استان اردبیل

احمدی نژاد:بوش از حیوان هم کمتر است

رئیس جمهور کشورمان با تأکید براینکه انسان بدون محبت با سایر موجودات تفاوتی ندارد، تصریح کرد: انسان بعضی وقت ها بدتر از سایر موجودات می‌‌شود که نمونه آن رئیس جمهور سابق آمریکا است.

محمود احمدی ‌نژاد رئیس جمهوراسلامی ایران شامگاه چهارشنبه در ادامه سفر خود به این استان در جمع مردم سرعین اظهار داشت: ساختن ایران یک مجاهدت در راه خدا و عمل صالح و عبادت بزرگ است.

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران یک جغرافیا یا نژاد نیست بلکه فرهنگ یگانه ‌پرستی و دفاع از مظلومان و مقابله با ظالمان است، افزود: هرچه کشورمان پیشرفته‌ تر و آبادتر باشد پیام آن ماندگارتر خواهد بود.

احمدی نژاد ادامه داد:‌ هرکس خود نسل‌ها و انسانیت و ارزش‌های الهی را دوست دارد باید امروز برای ساختن ایران تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه ساختن ایران شدنی و راه آن همدلی و توکل به خدا و کار و تلاش است، گفت: تلاش برای آبادانی و خدمت به کشور و دیگران ماندنی است اما ثروت و مال اینگونه نخواهد بود.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود پیگیری مصوبات سه دوره قبل و اشتغال زایی را از اهداف دور چهارم سفرهای استانی دانست و اظهار داشت: شهرستان سرعین می‌تواند به جوانان استان اردبیل و حتی کشور اشتغال زایی را تسری ببخشد.

احمدی نژاد با اعلام اینکه تمام انسان‌ها به دنبال سعادت و جاودانگی هستند، اضافه کرد: یکی از زیباترین راههای سعادت و رسیدن به خدا عبادت است این در حالی است که خدمت به مردم جزو ارزشمندترین و والاترین اقدامات محسوب می شود.

وی افزود: هرکس خادمتر باشد مقام آن بالاتر است و خداوند کسی را که به بندگانش خدمت می‌کند دوست دارد.

رئیس دستگاه اجرایی با تأکید براینکه انسان بدون محبت با سایر موجودات تفاوتی ندارد، تصریح کرد: انسان بعضی وقت ها بدتر از سایر موجودات می‌‌شود که نمونه آن رئیس جمهور سابق آمریکا است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور سابق آمریکا برای نجات هم‌حزبی‌ها و ورشکستگان اقتصادی دنیا که به خاطر جرم و جنایت خود ورشکسته شده بودند به یک منطقه حمله کرد و یک میلیون انسان را کشت که اگر او را بخواهیم تشبیه کنیم می‌توان گفت که حیوانی مثل او پیدا نخواهیم کرد.

رئیس جمهور یادآور شد: رئیس جمهور سابق آمریکا و امثال او بدتر از حیوانات هستند چرا که دل‌هایشان از محبت به دیگران خالی است.

احمدی نژاد افزود: آیا می‌توان گرگی را پیدا کرد که یک میلیون گوسفند را دریده باشد؟

رئیس جمهور در پایان ابراز امیدواری کرد که ملت ایران باید به لحاظ احترام، کرامت و خدمت به دیگران سرآمد کشورهای جهان باشند.

گفتنی است احمدی نژاد قرار است تا ساعاتی دیگر با علما و روحانیون استان اردبیل دیدار و در بین آنها سخنرانی کند.

منبع : مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

احمدی نژاد:بوش از حیوان هم کمتر است


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • x

      .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج