اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۳۹۴
۱۱ نظر
۵۰۷۲
۱۱ نظر
۵۰۷۲
پ

پدری که از همجنس بازی پسر دفاع کرد!

در سریالی که از این شبکه پخش شد، خانواده یک پسر نوجوان که توسط پسر دیگری دعوت به همجنس بازی شده است به سراغ خانواده پسر همجنس باز رفته وبا او در این خصوص صحبت می کنند، اما پدر خانواده موضوع را بسیار عادی نشان داده و از کار پسرش حمایت می کند.

شبکه فارسی وان در ادامه روند ترویج مسائل نامشروع این بار مساله همجنس گرایی را مطرح نموده و این امر را در بین مردم و خانواده ها بسیار عادی جلوه داد.

در سریالی که از این شبکه پخش شد، خانواده یک پسر نوجوان که توسط پسر دیگری دعوت به همجنس بازی شده است به سراغ خانواده پسر همجنس باز رفته وبا او در این خصوص صحبت می کنند، اما پدر خانواده موضوع را بسیار عادی نشان داده و از کار پسرش حمایت می کند.

پدر پسر همجنس باز اذعان می کند که از همجنس بازی پسرش مطلع است و برای حمایت از او حتی فرزندش را عضو انجمن حمایت از همجنس بازان کرده است.

پدر این پسر همجنس باز در قسمتی از سریال برای توجیه همکاری با فرزندش برای همجنس بازی می گوید:«اگر می خواهید رابطه ای نزدیک با فرزندتان داشته باشید باید در زندگی او سهیم شوید و به همین دلیل من با پسرم درخصوص علاقه او به همجنس بازی شریک شده ام.»

پیش از این نیز شبکه فارسی وان مسائلی را در خصوص عادی بودن و بدون عیب بودن همجنس بازی نمایش داده است .

منبع : تابناک

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس شما فارسی وان نگاه میکنید با دقت هم نگاه میکنید .ما نگاه میکنیم نه با این دقت ؟

    • سیدحسین

      چرا نطر من را انتشار ندادید؟

    • بدون نام

      خارجين ديگه
      انتظاره بيشتريم ازشون نميشه داشت

    • majid

      shoma moshkele eshtegalo moshkele egtesadio hal bokon hame chi hal mishe ! vagti ye javoon to karkhone 8ta 9 saat kar mofid bokone biad sare khone zendegish dige na naye raftan too khiabono dare na farsi vano farsi doosho farsi lifo injor chiza yadesh miofte !
      gozashte az in shoma filmo barnamehaye khob bezar be barname delkhahe mardom javabe mosbat bede bad az in edeha ha bokon . moshkel az shoma masooline na mardom . na javoona .

    • jigol

      همین چیزا رو مینویسید که مردم تشویق میشن برن ماهواره بخرنو فارسی وان رو نگاه کننا!!!!

    • بدون نام

      Shoma khune khodeto kasiftar nakon ..

    • الی

      فارسی 1 خیلی چیزهانشون میده وبه مسائل اخلاقی اصلا اهمیت نمیده .مسائلی که درتمام کشورهای خارجی رعایت می شود بجز درفارسی 1 که گویا یک کشورحدید با فرهنگ جدید است .برای مثال دراورورا . این زن با پسرهمسرسابقش ازدواج می کند درحالی که این کاردرهیچ کشوری مرسوم نیست حزمملکت فارسی وانی.

    • sahar

      khob akhe bara una ja oftadas .tu kshvari msle sued chnin chizaee vujud dare va chnin adamaee moshakhas shodan va y jaye khas daran

    • jalal

      شمادوس نداری نگا نکن.اونم بیننده های خودشو داره

    • چنگیز

      ازگناهان کبیره است خداوندآنهاراهدایت کند

    • جلیل

      تا چشم شما کور دلهای طالبانی کور شه.اصلا به شما چه ربطی داره؟ هرکس اختیار بدن خودش رو داره و طابطه بین دو نفر در صورت رضایت طرفین به هیچکس جز خودشون مربوط نیست.بدوران این خرافه های مذهبی و تحقیر و شکنجه و قتل دیگران به اتکای یک سری احکام مذهبی منسوخ شده به سر اومده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج