اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۴۲۹۸۹
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

ماجرای فیلم‌سینمایی که جیب مخاطبش را خالی کرد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که با شگرد دانلود فیلم سینمایی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان و برداشت از حساب آن‌ها می‌کرد، خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: جواد درستکار، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان اظهار داشت: با ارائه مرجوعه قضائی ۴ نفر مال‌باخته مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آن‌ها توسط فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

درستکار افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مال‌باختگان مشخص شد، آن‌ها با مشاهده تبلیغات مربوط به دانلود فیلم سینمایی با عضویت در کانال تلگرامی آگهی‌دهنده اقدام به خرید لینک دانلود و پرداخت ۱۰ هزار ریال کردند که پس از آن نه‌تنها هیچ‌گونه لینکی دریافت نکردند بلکه موجودی حساب بانکی آن‌ها توسط فردی ناشناس به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: تحقیقات توسط کارشناسان پلیس فتای استان آغاز و با بررسی‌های علمی و فنی انجام گرفته نهایتاً متهم شناسایی و دستگیر و جهت اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

درستکار در پایان تأکید کرد: افراد سودجو اقدام به ایجاد کانال و صفحات تبلیغاتی با موضوعات جذاب و اغواکننده می‌کنند و از کاربران فضای مجازی درخواست می‌کنند که برای دریافت کالا یا خدمات با پرداخت مبالغ اندک به آدرسی که جعلی است و خودشان طراحی کرده‌اند مراجعه کنند که در واقع کاربر را به درگاه جعلی پرداخت (فیشینگ) هدایت و سپس با سرقت اطلاعات کارت وارده شده اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آن‌ها می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پلیس دروغ میگه.هبچ کسی را نگرفته.۲ سال پیش حساب من را خالی کردن هنوز ژرف رو نگرفتن فقط دادگاه غیابی حکم صادر کرده
      خخخخخ

    • بدون نام

      خخخخخخ حقتونه آخه کی فیلم میخره به لطف دولت سایتا دانلود همه از بین رفتن و زمینو آماده کردن برای ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتی چین و کره شمالی اینطوری سانسور نمیکنن

    • روشنفکر

      چقدر پلیس فتا ضعیف است که نمیتواند برای فیشینگ راه حل پیدا کند البته گفتند مردم باید رمز اینترنتی پویا داشته باشند که احتمالا کار برای کاربران سخت تر خواهد شدچون ممکن است رمز کارتهاشون با هم اشتباه بشه یافراموش کنندبخصوص که رمز مرحله به مرحله عوض میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج