adexo3
۹۸۱۳۵۹
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

جزئیات احضار تعدادی از کارگران هپکو به دادگاه

رئیس شورای کار هپکو گفت: با توجه به اعتراضات کارگران شرکت هپکو در گذشته، حدود ۱۵ کارگر به دادگاه احضار شدند که در حال حاضر نیز برای ارائه پاره‌ای از توضیحات مجددا به دادگاه فراخوانده شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای کار هپکو گفت: با توجه به اعتراضات کارگران شرکت هپکو در گذشته، حدود ۱۵ کارگر به دادگاه احضار شدند که در حال حاضر نیز برای ارائه پاره‌ای از توضیحات مجددا به دادگاه فراخوانده شده‌اند.

رضا عبدلی اظهار کرد: امیدواریم مشکلی از سوی دادگاه از باب صدور حکم برای این کارگران ایجاد نشود چراکه اعتراضات آنها تنها اعتراض کارگری برای تحقق مطالبات به حق‌شان بوده و هیچ اعتصابی صورت نگرفته است. شورای کارگری هپکو نیز حمایت از کارگران و پرسنل را در تمام شرایط انجام خواهد داد.

رئیس شورای کارگری هپکو بیان کرد: پس از خصوصی سازی شرکت هپکو، زمینی به مساحت حدودا ۲۵ هکتار در جوار شرکت و جدا از حریم کارخانه به شرکت هپکو منتقل شد که در گذشته صحبت‌هایی مبنی بر تبدیل این زمین به اراضی تجاری و مسکونی شنیده شد، اما هنوز این موضوع قطعیت ندارد.

عبدلی بیان کرد: باید در نظر داشت که هرگونه اتفاقی برای تغییر کاربری این زمین باید تحت نظارت سازمان خصوصی سازی و با تاییدیه این سازمان صورت گیرد. برخی مدیران به دنبال تغییر کاربری و افزایش ارزش ریالی این اراضی بودند، اما هیچ دستور و تصمیمی در این خصوص تاکنون گرفته نشده البته باید در نظر داشت که بیشتر املاک هپکو در گرو بانک قرار دارد.

وی اضافه کرد: اسنادی در خصوص تغییر کاربری زمین های شرکت هپکو وجود داشت و پیگیری‌هایی در گذشته در این خصوص انجام شد، طبق این اسناد پیش از واگذاری این اراضی به هپکو، مسکن و شهرسازی بر این باور بود که این اراضی جزو اراضی شهری است و اعتقاد بر تغییر کاربری داشتند، اما در ادامه که متوجه انتقال این اراضی به هپکو شدند، دیگر اقدامی در این مورد صورت نگرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      این هپکو رو نابود کنن همه راحت شن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جدا عجب کشوری هستیم
        بدبخت تر از کارگر نداریم ، تو سری خور تر از کارگر نداریم ، وقتی هم مطالبات بحق خودشو فریاد میزنه باید جواب پس بده.
        ...

      • امیرهوشنگ عارفیان

        مسول بی عرضه ای که حق کارگر را پایمال کرده باید محاکمه و اعدام بشه نه کارگر زحمتکش ۰ اخرش قشر محروم یقه مسولان بی کفایت خیانت کار را گرفته و مجازات خواهند کرد حق گرفتنی است ۰ اگه قانون هست چرا اجرا نمیشه ۰ اگر نیست باید منتظر عواقب ان باشیم همگی ۰ قوه قظاییه سریعا احقاق حق کند و بیشتر از این با ابروی اسلام و نطام بازی نشه و بیشتر از این ظلم به جامعه کارگری جنایت است و حقیقتا خون هر ازاد مردی به جوش میاد ۰ ای کاش مجوز شرعی داشتم و تمام خیانت کارها را مجازات میگردم

    • سعید الله داد از محلات

      کارگران زحمتکش حقشو ن بخواهن باید دادگاهی بشن

      پاسخ ها

      • مهدی ۵۵

        باید اعدام بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج